Lahjamunasoluilla raskaaksi?

Kyfi6131630

Vasta-alkaja
Kirjoitan nyt tähän osioon jos tärppäisi ( ei tuolla hoitojen puolella tullut yhtään vastausta vielä..) eli haluaisin todella paljon kuulla, onko kenelläkään samanlaista tilannetta eli harkitsee lahjoitusmunasolun käyttöä, tai on saanut sillä konstilla lapsen? Olemme tosiaan yrittäneet lasta jo vuosia, ensin ongelmana miehen anejakulaatio, jota ensin yritettiin ratkaista. Aikaahan siinä kului niin että nyt ongelma on myös ja ennen kaikkea mulla POF eli ennenaikainen munasarjojen toiminnan hiipuminen. Ainoa vaihtoehto siis toisen naisen sukusolu, joka tuntui alussa vaikealta. Nyt pohdin, lähdetäänkö siihen vai tyydytäänkö lapsettomaan elämään. Ratkaisun tueksi olisi kiva kuulla, miltä se on tuntunut ko. ratkaisun jo tehneillä tai sitä harkinneilla. Hankalimmalta tuntuu kertoa asiasta sitten aikanaan lapselle, mutta myös mietityttää, pitäisikö vain luovuttaa iän takia. Puolison ikä on esteenä esim. adoptiolle, ja pian myös oma, olen 40 ja rapiat. Aktiivista yritystä takana 3v, ehkäisy jätetty jo 6v sitten.
 
Hei.
Ensinnäkin sympatiaa.:Heartbigred Kuullostaa vaikealta tilanteelta, on teillä ratkaisun hetki pian käsillä.

Vaikea asia, en osaa ees vastata, vaikka haluan.

Itse joskus päättänyt, etten lähtisi siihen, mutta...Enpä ehkä vanno.

Tsemppia ja paljon onnistumista! :dance018
T. Tähti-73
 
Takaisin
Top