LA vuodenvaihteessa

Tiina P.

Jostain jotain jo tietävä
Joulukuun mammat 2017
Hei!

Mulla olisi laskureiden mukaan laskettu aika 31.12., mutta esikoinen syntyi 41+5, joten on ihan todennäköistä, että toinenkin menisi pitkäksi. Siksi kyselenkin, onko muita samassa tilanteessa - meneekö joululomat jännittäessä?
 
Täällä kans la 31.12 :) aion pyöriä täällä tammikuisten puolellakin jännäämässä kun hyvin todennäköistä että tulis tammikuun puolella. :) saa nähdä syntyykö samana päivänä kuin minä eli 2.1
 
Sama 31.12 täälläkin laskujen mukaan. :D perjantaina ajattelin soittaa neuvolaan. Joko te olette varanneet neuvolan ja koska se teillä on? Meillä ekassa neuvolassa ultrataan niin en ole varannut ollenkaan aikaa ar-ultraan.
 
Meille olis kolmas lapsi tulossa. Laskettuaika ei vielä tiedossa pitkän kierron vuoksi. Epäilen la sijoittuvan 26.12-6.1 välille. Itse epäilen tammikuun alkua mun laskujen mukaan ehkä 2.1.18
 
Omien laskujen mukaan meilläkin la 26.-28.12 joten saattaa siirtyä tammikuun puolelle. :D
 
Muokattu viimeksi:
Eilen plussasin ja laskurin mukaan 31.12. olisi LA joten liityn tänne tammikuisiin. :)
 
Heips, sain tänään positiivisen tuloksen laboratorio testissä. :woot:
Miun laskujen mukaan LA 1.1.2018
Oon samaan aikaan tosi onnessani ja peloissani.:nailbiting:
Kaks edellistä mennyt kesken.
 
Tuonne tammikuisten listaan jo ilmoittelinki, mut Tiistaina dpo10 tein testin joka selkee plussa! :) Nyt eilen malttamattomana digitestillä varmistin joka ilmoitti "Raskaana 1-2"❤️Omien laskujen mukaan LA siis 6.1.

Täällä kans onnellisena pelonsekaisin tuntein ootetaan kun on niin uutta ja ihmeellistä jo nyt
 
Täälä ilmottautuu yksi myös! Laskettu aika olisi 31.12-3.1 välisenä aikana, mun laskelmien mukaan Kaksi edellistä syntyneet hieman ennen laskettua
 
Mullakin olis omien laskujeni mukaan LA 31.12. Ehkä ne neuvolassa sitten tarkentelevat tuota, mutta toistaiseksi ajattelin hengailla sekä täällä, että joulukuun ryhmissä :) On tää jännää!
 
Voisin ilmoittautua tännekin, vaikka tuolla joulukuisissa vähän avasin sanaista arkkuani:)
Meille olisi tulossa toinen lapsi ja laskeskelin että LA olisi 2.1.18. Aluksi laskuri näytti joulukuun loppua, mutta on kierto aika pitkä niin tammikuulle menee. Ja esikoinenkin syntyi käynnistämällä 42+0, joten tuskin tämäkään pikkuinen ennen aikojaan syntyy.
Esikoinen on vuoden ja imetän vielä. Kuukautiset eivät olleet alkaneet vielä joulukuussa, kun tein plussa testin. Se oli kuitenkin kohdun ulkoinen raskaus:sad001
Kolmet kuukautiset ehti olla välissä ja nyt sitten tuli se odotettu plussa, toivottavasti tämä on oikeassa paikassa. Olo kuiten hyvä, eikä vuotoja ole.
Onko täällä muita jotka imettävät vielä?

Piipaapöö 4+6 (ehkä?)
 
Täällä kans laskettu aika 31.12, oon tosin valmistautunut siihen että synnyttelen siinä puolen kuun tienoilla. Mulla on neljä lasta ennestään, ja kaikki käynnistetty raskaushepatoosin takia, vikasta oli vielä bonuksena radi, joten on käynnistys on enemmän kuin varmaa tässäkin raskaudessa.
 
Piipaapöö: Täällä yksi imettävä! Esikoinen 1v8kk ja käy tehokkaasti tissillä edelleen :) kolmannella inssillä tärppäsi tämä pikku kakkonen imetyksestä huolimatta. Nyt jännitetään varhaisultraa, taustalla yksi keskenmeno ennen esikoista.
 
Edellinen synnytys 39+2, nyt laskettu aika 3.1. tosin epäsäännöllinen kierto niin katsotaan mihin se nyt ultrassa siirtyy. Siinä ja siinä päästäänkö tammikuulle asti :)
 
Mä kans imetän edelleen esikoista. Täytti lauantaina just 2v. Toivon kovasti että maidon tulo loppuisi nopeasti nyt raskauden takia ja poika lopettaisi tissillä käynnin. Haluaisin hetken aikaa olla ennen uutta imetystä. Olen ollut niin mukavuuden haluinen että en ole jaksanut ruveta vieroittamaan ja nyt kovasti peukut pystyssä että tämä loppuisi itsestään. Nyt on myös pari päivää ollut toisessa tississä vähän kipua imettäessä ja en kyllä kovin kauaa jaksa jos tämä pahenee ja jatkuu kauankin.:D osaatteko sanoa millä viikoilla yleensä maidon tulo hiipuu?
 
Ainakin oon lukenut monen kommenteista, että siinä rv15 tienoilla alkais hiipumaan? En osaa kyl sanoo mitään tarkempaa, varmaan kans aika yksilöllistä?

Ite haaveilen tandem imetyksestä, saa nähä kui käy :love017
 
Makin imetan viela esikoista, tulee just 1v 9kk. Oisin muutenkin halunnut alkaa lopetella imettamista ennen kesaa, mutta neiti varmasti pistaa kampoihin. :shy:

Mua vahan nyt kylla ottaa pattiin etta mehan ei paasta jouluksi Suomeen jos taa meinaa tammikuussa syntya! :sorry:
 
Takaisin
Top