Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

:)

Illalla oli pakko koko päivän huhkimisista huolimatta alkaa viikkailemaan jo vauvan vaatteita paikoilleen. Onpahan nyt niin, että jos nyt syntyisi niin tietäisi mistä niitä vaatteita helpolla löytää. :) Pinnasänky saapuu marraskuun alussa, mutta sillä ei ole kiire, koska ei siinä alkuun nuku. Tietysti kiva saada sekin jo pian paikoilleen. Mattoa pitää käydä metsästämässä ja muutenkin järkkäillä tavaroita paikoilleen. Voi ihanuutta! Ja saa ton olohuoneen lattian lopultakin tyhjäksi, et voi kunnolla imuroida ja siivota! Ne onkin ne tärkeimmät. Sit jos ehtisi vielä vähän joulujuttuja valmistella etukäteen ja muutenkin hiukan henkisesti valmistautua. Nyt on kyllä jotenkin niin helpottava olo, kun toi remppa saatu vihdoin valmiiksi. Siihen ryhtyessä ei ollut aavistustakaan miten kauan se tulisi kestämään. Kaikki vaatteet ja tavarat lojuneet olohuoneen lattialla säkeissä ja laatikoissa jo elokuun alusta asti. Mut nyt vihdoin tän kämpän saa taas asuttavaan ja siistiin kuntoon. Ihanuutta! 

Mulla ainakin on aina ollut suora vaikutus kirvelyllä veden juonnin vähyyteen. Raskauden aikana mun on pitänyt juoda siis vähintään 4 l vettä per pv.
Toivottavasti oireet vähenee!
Muuten oli hyvän kokoinen vauva, painoarvio 2462g
Varattiin uusi aika maanantaille ja katsotaan ultralla onko kääntynyt takaisin raivotarjontaan. Jos ei niin sitten lähetettä Poriin.. Pelottaa!Marras16 mullakin hikoilee!
Siks laitankii aina dödöä kainaloihin ja vähän tissienkin alle.
Ja oon kyllä muutenkin ihan kuumakalle.
Enkä ole ilmeisesti ainut siinäkään asiassa...![]()