La marraskuu 2016

Milloin se Libero-laukku olikaan noudettavissa? Mitään lappua ei vielä ainakaan ole tullut.

31+4
Mite mul on semmone muistikuva et se lappunen tulis vasta tyylii 2vk enne laskettua.. siis ku sinne liitty,ni mun mielestä siinä luki jotai ton tyylistä.. en kuitenkaa varmaks sano..

Miulle tuli se liberolappunen jo syyskuun alkupuolella, kävin hakemassakin jo. Olin liittynyt jo alkukesästä siihen liberokerhoon.

Empä ossaa sanoa laskeutumisesta mutta piru ku näyttää pieneltä tuo masu :love7 söpö

Rv35+4

Oon tainnu aika suhteellisen vähillä kiloilla selvitä tämän raskauden, ei oo mitään hajua paljonko on painoa tullu ku äippäpolilla ne ei oo punninnu ja puntaria en omista :D sen vaan tiijän että tyttönen kasvaa kutakuinkin keskikäyrillä uä- tutkimusten perusteella :) mulla on selkä jo nyt niin huonossa kunnossa niin en uskalla ees ajatella että mitä se ois jos tulis vaikka kova turvotus!

Pikkumyy 35+0

Mä sain libero-laukku lapun tällä viikolla, 33+... En muista milloin liityin, mut mielestäni se lappu pitikin tulla "synnytyksen lähestyessä"...

Mäkin liityin jo joskus keväällä, kauan sitten. Mietin vaan et pitikö sen joskus näihin aikoihin tulla :)

Määkin liityin jo aikoja sitten, joskus ihan alkuraskaudessa jo ja nyt tällä viikolla 33+ tuli lappunen että noudettavissa lähimmästä k-kaupasta tms. En sen kummemin katosnut sitä :)

Mullekaan ei oo vielä tullut Libero-lappua, muistelisin, että lupasivat aikaisintaan 2 kk ennen laskettua aikaa. Sehän nyt on jo mennyt, mutta hyvä tietää, että muutkin vielä odottelee.

Kiitos Mileim vastauksesta. Pitää olla tarkkana sitten ku vuosi tulee täyteen. Vaikka meillä kaikki vakuutukset op:ssä että ei sen puoleen ☺

Täällä myös nukkuminen muuttunut ihanan sikeästä, mitä-tahansa-saa-tapahtua-ympärillä-enkä-herää- tyyppisestä jatkuvaksi heräilyksi ja ähinän ja puhinan kanssa asennon vaihto(yritykseen)...
Selälläni pystyn olemaan max 10sek, jonka jälkeen tulee kamala olo. Olen kyllä ymmärtänyt, ettei selällään nukkuminen ole kiellettyä. Suurimmalla osalla se vissiin vaan tekee huippuhuonon olon.

Joku oleellinen muutos on nyt tapahtunut, kun en meinannut aamupäivällä selvitä kauppareissusta kuopuksen kanssa, kun supistelee miltei koko ajan. Kiukkuisen eskarilaisen haku 200m päästä tuntui kestävän ikuisuuden, kun vatsa piukeena koittaa puskea eteenpäin. Nyt tuntuu, että supistelee koko ajan, vaikka pienemmästäkin! Levossa kyllä rauhoittuu nopeasti.

Uskon myös vahvasti siihen, että synnytys käynnistyy kun kroppa/vauva valmis. (Ennenaikaisesti syntyvät tietenkin oma lukunsa). Esikoisen loppuraskauden aikana ehdittiin kokeilla kaikki jipot ja silti poitsu syntyi yli 2vk lasketun ajan jälkeen. Kuopus vähän vähemmän "myöhässä". Toivottavasti tällä kierroksella ei tartte odotella ihan niin kauaa!

Charm3 34+1

Mä en ole saanut Libero lappusta vieläkään, vaikka liityin jo varhaisessa vaiheessa.

Täällä heräillään yöllä 4-5 kertaa vessaan. Tahti vaan kiihtynyt mitä pidemmälle mennään. Nukkuminen selällään ei ole onnistunut kuukausiin. Kyljellään nukkuessa selkää alkaa särkemään ja joutuu tiheään vaihtamaan asentoa kyljeltä toiselle. Närästys valvottaa myös. Jossain vaiheessa yöllä otan Gavisconia ja se auttaa. Rennie ei auta yhtään.

Vauvat eivät enään ole hirveästi kasvaneet. Molemmat siinä nippa nappa 2kg. 3 viikossa oli toiselle tullut painoa 120g ja toiselle 200g. Kolmen viikon päästä käynnistetään niin ovat himpan päälle 2kg. Toivoisin että ainakin yli 2,5kg olisivat syntyessään.

rv 35+0

Täällä kans nukkuminen hankalaa. Asentoa vaihtava valas. Reisi/lonkka kipeytyy äkkiä. Alaselkä vetää jumiin niin ettei meinaa kävellä pysty, onneks vetreytyy kun vaan kävelee. Ja närästys saapui eilen.
Minäkään en oo saanut sitä libero kassin kuponkia vielä. Luulis pian tulevan.

Ps. Me mentii tänää naimisii :D maistraatissa, about 5min. Ja kakkua kotisohvalla. Me ei yhtn tykätä olla juhlien keskipiste, lopulta välähti ihan miettimättä että mehän voidaan tehdä näin :)
Ei mu ressaa ristiäiset, koska vauva on siellä päätähti. Tai lasten synttärit. Mutta juuh, rouvaksi rupesin <3

Onnea Ellami! :) Meidän "häät" oli aikoinaan samanlaiset paitsi ei ollut edes sitä kakkua sohvalla. Meistä kumpikaan ei tykkää olla huomionkeskipisteenä.

Onnea ellami!!

Me mentiin myös maistraatissa naimisiin 2004 ennen esikoisen syntymää. Sit 2010 avioliitto siunattiin kirkossa ja pidettiin isot bileet ystäville ja ihan lähimmälle suvulle.

Voi muuten olla, että ens yönä maistuu uni..

Sänky tuli tänään eli rattoisasti on mennyt päivä sitä kasaillessa ja laittaessa nukkumiskuntoon, koska totta kai uudessa sängyssä pitää olla puhtaat ja mankeloidut lakanat..

Oon myös kasannut kissan kiipeilytelineen ja keittiön tuolit, kantanut kamaa alas roskiin ja vintille säilöön, kävin kaupungilla pyörimässä ja ruokakakaupassa, tiskasin, imuroin ja yllätin vielä itseni järkkäämällä tyhjän laatikon kylppäriin vaipanvaihtokamoille sekä kasaamalla sairaalakamat läjään eli ne pitää enää heittää vaan kassiin imetysliivien kanssa. Hyvä mä!

Tuli mieleen sellainen, että pitääkös sairaalaan ottaa oma maidonkerääjä mukaan?

Onnea Ellami! :Heartred

Tännekään ei ole Libero-lappusta postiluukusta tippunu vielä, vaikka liityin melkein heti, kun tein plussatestin :grin Noh, mulla vielä vajaa 9 viikkoa laskettuun.

Rv 31+1

Onnea Ellami! :)

Voi jumpe, mulla veti eilen oikeen reisilihaksen ihan jumiin..ei oikei tainnu tykätä ku ensi kierreltiin reilu tunti luontomuseossa ja sit kivuttiin näkötorniin(hissillä mentii nii korkeelle ku päästiin,mut piti rappuja mennä viel puoltoista kerrosta).. en meinannu sieltä tornista enää alas kyetä ku jumitti tuon reiden.. aattelin et kyllä se levolla menee paremmaks mut pah! Se on edelleen iha kamalan kipee,en vaa käsitä!

Mitähä mä sille keksin? Oisko jollai hyviä vinkkejä antaa?! Magneesiumia syön jo iha reippaasti,enempää en pysty ku menee maha sekasi..

Takaisin