La marraskuu 2016

Ai niin tuntemuksista piti sanoa et usein maha menee kivikovaksi ja selässäkin tuntuu kipua ajoittain, nyt on alkanu myös tuntua satunnaisesti vihlontaa alapäässä. Ja tänään tullut oikein limasta vuotoa, mahtokohan eilinen siivousvimma vaikuttaa tai sit ihan muuten vaan. Kauheesti en pysty mitään tekemään ja aika käy pitkäksi. Mut kyllä tää tästä, odotan vaan että saan kropan takaisin omakseni:joyful:
tunnen surua esikoista kohtaan ja välillä mietin että olis hänkin ihan vain riittänyt ja miten saan häntä huomioitua tarpeeksi kun 5v kerkes tottua olemaan ainoa. No kai nää on normaaleita tuntemuksia. :smiley-ashamed008

Tota noin... onko jollain jo vauva laskeutunut? Mietin onkohan tää kipu nyt sitä vai mikä ihme? Viiltävää kipua ja paineen tunnetta "alakerrassa" ja vauva tuntuis työntävän ittensä alespäin... auts... sukkapuikkokipuja vai? Hmm...
Vauvatoive 33+0

Onnea auringonkukalle ja voimia hänelle ja pikkuiselle. :)

Enpä tietäis nousta Lidlin jutuista mitään jos ette mainitsisi, kun ei tuu netissä niin ahkeraan katsottua heidän mainoksiaan eikä tänne tule paperista versiota ollenkaan. :/

Tota noin... onko jollain jo vauva laskeutunut? Mietin onkohan tää kipu nyt sitä vai mikä ihme? Viiltävää kipua ja paineen tunnetta "alakerrassa" ja vauva tuntuis työntävän ittensä alespäin... auts... sukkapuikkokipuja vai? Hmm...
Vauvatoive 33+0

Täällä on laskeutunut ja sellanen ikävä vihlonta on tullut jokapäiväiseksi, alkoi pari viikkoa sitten. Samoin tuota paineentunnetta on jonki verran ja tuntuu että pönkää välillä rakkoon ikävästi..

Kuulostaa vauvatoive laskeutumiselle/kääntymiselle raivotarjontaan :) Täälläki paineentunnetta alapäässä ja välillä särkee häpyluita. Sukkapuikkokivut on taas sellasia nopeita, teräviä "iskuja/viiltoja".

Okeii.. kiitos vastauksista! :) raivotarjonassa on ollut jo viikkoja, hikka tuntunut siellä alhaalla. Supistuksiakin alkanut olemaan enemmän, aina kun seisalteen tekee jotain tai kävelee... :S neuvolalääkäri 11.10...
Nooh... huilimisella menee vielä onneksi ohi... :)

Tämä mahan valtaaja onnistui eilen potkaisemaan mua tuohon navasta 5cm vasemmalle niin jäätävän kovaa, että nyt on semmonen kipeä kohta tossa nahassa. Siis kosketusarka aivan. Ja kun vauva liikkuu, siihen kohtaan sattuu tosi paljon.

Oli niin kova potku, että kiljaisin kivusta ja ihan selvästi joku polvi tms. nousi isosti näkyviin.

Onko kuinka monella sairaalakassi valmiina/milloin aattelitte sen pakata? :)

Suht valmiina on, omat hygieniajutut puuttuu. Koira kylläkin viime yönä ahkerasti purki ko. kassia, keräsi sieltä omasta mielestä kivat jutut ja söikin nännivoiteen... toisesta laukusta oli sit huulikiillon piilottanut omalle paikalleen ja päivällä minun ollessa kaupassa oli sit laittanut itelleen huulikiiltoa ja sohvalle kans.....

Mileim,sun koira kuulostaa melko hauskalta tyypiltä :D

On välillä niin hauska tyyppi, että tekis mieli pistää pikabussilla takas kasvattajalle :hilarious: noh, tuokin oli oma vika kun jätin yöksi vahingossa vaatehuoneen oven auki. Ja ku on vasta 1,5v tuo koira, ni se hilluu vielä ihan omiaan. Sillä on ollu aamuyöstä tekemisen puute, kun mies kävi vessassa ja ei oo ilmeisesti jäänyt rapsuttelemaan koiraa takas unten maille, ni se on keksinyt sit puuhaa.. :grin:grin

Tänään käyty neuvolalääkärillä ja kaikki näyttäis olevan ok! Pikkanen on raivotarjonnassa ja laskeutunut jo hyvin. Kohdunsuu vielä kiinteä ja kiinni :) painoarviota ei saatu vieläkään... Mutta sanoi että ei ainakaan tuntunut erityisen isolta. Sf-mitta nyt keskikäyrällä kun aijemmin meni yläkäyrällä, sanoi sen johtuvan laskeutumisesta.
Kutinan suhteen ei vielä tehdä mitään,nyt jopa vähän helpottanut. Maksa-arvot edelleen hyvät ja niitä ei tarvitse enää seurata.
Nyt tihenee neuvolakäynnit 2 viikon välein :)
Taidan vetää marraskuisten painoennätyksen rikki, +21kg lähtöpainoon :D :D oops. Mut ei ollut huolissaan kun verenpaine hyvä jne. En oo herkkumätöillä noita kiloja kerännyt. Osa tietysti turvotusta mitä on jonkin verran. Mun äidillä tullu kans aina 20kg ja vuodessa kaikki lähteny, toivottavasti multakin :'D

Jeanney 34+6

Anteeksi että iloitsen vähän mutta ihanaa että otit paalupaikan painossa :p kun musta tuntuu et oon koko raskausajan pitänyt kärkisijaa tuossa asiassa :laughing021

Rv 35+3

Mulla ollu jo pari viikkoa kassi pakattuna ja toimi hyvin nyt osasto jaksolla ! :) olin erittäin kiitollinen että kassi oli pakattuna valmiiksi! :)

Lakritsi 31+0

Ei hyvänenaika. Näitä itkuja. Siis minä sain hillittömän mökötys ja itkukohtauksen nyt illalla. Koska, mies on istunut mun mielestä liikaa koneella ja pelannut xboxia. Hohhoi....minä, joka tykkään olla omissa oloissani, olenkin nyt ihan pimahtanut.
Joo no, ehkä päivän muukin informaatio illan hämärtyessä sai itkut. Ekaluokkalainen, joka oli koulussa tolloillut....saikin viimenään tänään kerrottua et isommat on kiusanneet sitä pitkän aikaa! Tönii, vie välitunnilla pallon, uhkailee, uhoaa jne. Ihmettelinkin hieman pojan muuttunutta käytöstä,ut mietin et liittyy koulun alkuun ja kasvamiseen. On kovin herkkä ja hiljainen tapaus. Eskarin aikana reipastui. Ketään ei tullu samalle luokalle uuteen kouluun eskarista. Hyvä käytös alkoi muuttua kotona ikäväksi ja mietin pääni puhki mikä mättää. Toki on koulun aloitus ja kasvaminen, mutta tosi kurjaa nyt tuo kiusaaminen.

Täällä kans mahassa värisee välillä.

Mä pakkaan laukun viikonloppuna, tiedossa toki on, että mitä sinne pakkailen mutta en vaan ole vielä saanut aikaiseksi pakata. Kun ei yhtään tiedä milloin tämä pienokainen päättää syntyä ja sitten kun päättää syntyä niin saakin heti olla menossa sairaalaan eikä ole aikaa jäädä tavaroita pakkailemaan. Ja mies sanoi tänään, että osaa hän sinne kassiin pakata vaatteet mutta ei kuitenkaan just niitä oikeita vaatteita, jos kassin pakkaus jäisi hänelle :grin

Tänään se iski viimein, nimittäin siivousvimma. Mies lähti aamulla lapsen kanssa anoppilaan, joten oli aikaa huseerata kaikessa rauhassa :) Siivosin koko talon, pesin pyykkiä kuinkahan monta koneellista, kävin kaupassa, tein ruuat, tein äitille synttäreiksi juusto- ja voileipäkakun.. Kyllä selkä nyt vähän kiukuttelee, mutta aaaah... kohta pääsee puhtaisiin lakanoihin nukkumaan :smug:

Huomenna mies lähtee koko viikonlopuksi varpajaisiin, mutta onneksi saan äitini meillä auttelemaan ja samalla juhlitaan hänen synttäreitä. Milloin varpajaisia on alettu viettämään koko viikonloppu??!

Sairaalakassi on niinkin hyvällä mallilla, että siellä on jo tukisukat :grin Ne on asia, mikä sieltä viimeksi puuttui, kun jalat turposi synnytyksen jälkeen tunnistamattomiksi möhkäleiksi. Jos ei muuta ole mukana, niin onpahan sukat!

Rv 31+6

Ai täällä on jollain muullakin "kiva" koira. :)
Meidän isäntä tuli tänään ensimmäisenä kotiin, kun koirat oli ollu kolme tuntia keskenään.
Minä niin jätin radioo päälle ja keittiiöön pikkuvaloa ja vielä vessaankin valon ja oven rakosilleen kun tiesin, että tulee pimeä ennen kuin ollaan kotona, ja koirilla on sitten hyvä olla.
Noh...eipä ole nyt miehellekään epäselvää se, että toisella meidän perheen naisväestä taitaa olla kuukautiset?? :rolleyes:
Siis jotain aivan järkyttävää, mitä toi meidän nuorempi pikku täystuholainen oli saanu vessassa yksin aikaiseksi, kun oli käyny kaivelemassa "vähän" roskista...ja mitä ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt?? o_O
Mutta voi mies raukkaa...
Kun ei muutenkaan tykkää yhtään, jos me neitin kanssa edes puhutaan kuukautisista... :joyful:
Otti kuvan, lähetti mulle, laitto oven kiinni ja meni sohvalle, ja jäi odottamaan meitä.
Voihan miehet... :hilarious:
Ja koirat! :shifty::happy:

Takaisin