Mä oon täällä kans kahden vaiheilla.. tänään jo aiemmin sovittu lääkärineuvola iltapäivällä mut eilen illasta tyyppi oli vaisusti ja touhusi vähemmän.. valvottiin kyllä ed. Yö supistusten takia et olisko osuutta.. ? Sit tällä tapana pitää iltatouhut jolloin on kuin etsisi hyvää nukkumisasentoa ja koko maha on ihan mutkalla.. se jäi eilen pois.. tänä aamuna äsken heräs tuolla ja potkiskelee nyt.. mut en tiedä pitäiskö varuilta kuitenkin olla jo yhteydessä..
Eilen sain sen toisen kortisonin et en tiedä voisko nämä kaikki olla yhteydessä toisiinsa..
Kävin saamassa sen omalla neuvolatädillä niin kerroin kyllä että olen vähän tietopimennossa että mitä tää on.. hän mietti myös vaihtoehtoa että istukka voisi olla jopa irtoamassa mikä on yleistä kuulemma tai lapsi voisi olla painanut napanuorasta aina välillä ja siitä aiheutuu tuo katkos siihen käyrään kun ei sitä koko ajan kuitenkaan ollut.. EN TIEDÄ MITEN TÄSSÄ OLISIN NYT, HELP ! :banghead: :banghead:
Eilen sain sen toisen kortisonin et en tiedä voisko nämä kaikki olla yhteydessä toisiinsa..
Kävin saamassa sen omalla neuvolatädillä niin kerroin kyllä että olen vähän tietopimennossa että mitä tää on.. hän mietti myös vaihtoehtoa että istukka voisi olla jopa irtoamassa mikä on yleistä kuulemma tai lapsi voisi olla painanut napanuorasta aina välillä ja siitä aiheutuu tuo katkos siihen käyrään kun ei sitä koko ajan kuitenkaan ollut.. EN TIEDÄ MITEN TÄSSÄ OLISIN NYT, HELP ! :banghead: :banghead:

Mulla ei ole ikinä ennen ollut koirakuumetta, mut nyt on herännyt ajatus pikkuisesta corgin pötkylästä.. mistä lie ajatus putkahtanut päähän..
Meillä oli tänään se käynti, jossa oli psykiatrinen sairaanhoitaja paikalla kyselemässä voimavaramittarista ja muustakin. Oli ihan mukava käynti, eikä se kesänyt kun 10 minuuttia suurinpiirtein. :)
Vauvalla selvästi kasvuvaihe päällä. Sf-mitta oli viime kerralla 26cm ja nyt 28cm.