Mulla oli just italian reissulla hiiva ja olipa ärsyttävää. Voiteella hoidin, kun en ehtinyt muutakaan hoitoa saamaan. Kutina hävisi, mutta nyt mietin, että onkohan se tulehdus varmasti poissa...
Haluaisin vähän teidän mielipiteitä siitä, kuinka paljon raskauden vuoksi kehtaa ns. "laiskotella"? Tarkoitan sitä, kun jäin juuri työttömäksi ja olen lasten kanssa kotona, mutta mä en jaksaisi tehdä yhtään mitään. Ehkä juuri ja juuri ruuan, mutta kaikki vaatii ihan hirveästi henkistä ponnistelua. Haluaisin vaan nukkua ja pötkötellä sohvalla. Mutta koko ajan on syyllinen olo, kun koti on sotkussa, mies tekee pitkiä päiviä ja kun tulee, niin pyydän viemään roskat tai ripustamaan pyykit... Mietin vaan, että onko mulla oikeasti tarvetta nyt ottaa rennosti ja levätä vai onko tää vaan laiskuutta ja mielialan laskua... Kuinka paljon mun pitää vaatia itseltäni? Pahoinvoinnit vaivaa edelleen, joskaan en oksentele ja välillä supistelee. Pissalla saa ravata... Ja nää oireetkin ärsyttää, eikä houkuttele lähtemään tai tekemään. Liikunnan harrastaminenkin on jäänyt. Olo on tosi raskas,kömpelö ja hengästyn helposti.

Juhannuksen unohdin, eikä meillä ole mitään suunnitelmia, että varmaan täällä sotkuisessa kämpässä sit yritetään keskikesän juhlaa viettää

Nasupossu 21+4