Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Katsottiinko muuta, kuin Tsh? Pelkkä tsh ei kerro kaikkea T4V pitäisi vähintään myös katsoa. Ja mikä on oikeasti hyvä Tsh arvo?Ellami, onpa ollut tylsien sattumuksien summa, höh.
Soitin äsken neuvolaan näitten pahoinvointien takia. Mun tyroksiiniarvoista tsh oli oikeasti hyvä. Eli ei pitäs olla sieltä kiinni. Mä jo toivoin, että se olis ratkassu tän ykäily-homman. Nyt lekurille soittoa, että saako tässä tippaan lähteä.
Meillä on yksi vuotias täystuho. Sitä ei voi jättää hetkeksikään yksin (toisten koirien kanssa) kaikki tuhotaan pieneksi silpuksi mihin vaan ylettyy. Osaa avata oven vaikka se olisi lukossa. Muutaman kerran on löytynyt koirat pihalta kotiin tullessa ja ovi auki. Onneksi on aidattu piha, tosin tätä täystuhoa sekään ei pidättele jos haluaa lähteä naapurin pihalle. Muut koirat pysyy aidan takana, eikä ne availe oviakaan. Käyttävät vaan tilaisuutta hyväkseen jos 1v avaa oven.Kyllä oli taas ihanaa tulla kotiin, kun tuo minun nuorempi koira on sellanen täystuho.. En tajua miten se ei vaan lopeta tuota pikkutavaran (ja sohvan) tuhoamista.. Pennusta asti kun jää pidemmäksi aikaa "yksin", eli toisen koiran kanssa kaksin, pistää ihan ranttaliksi.....
Minulla oli askartelulaatikko tollasessa tilanjakajassa, alahyllyllä toki kun ei ole ennen noita tilanjakajan laatikoita huomioinut.. No, tulin kotiin, niin KAIKKI askartelutavarat pilkottuna. Siis pientä puuhelmeä, koristekukkaa, puutikkuja, narukeriä.. Pitkin kämppää kaikki..
Niin kiintynyt minuun tuo koira, että menee ihan sekasin kun jää yksin..
Vauvankaan tavaroita ei voi jättää meillä esille, jos haluaa, että ne pysyy ehjänä. Tuo penska täytti jo vuoden maaliskuussa, joten ei tää enää pentusekoiluu oo..
(Pentuna oli pahempi, sinänsä vähän rauhoittunut..)
Vapaapäivän alottajaiset meni täällä siis ensin pikkusilppua keräten ja imurin varressa.
Täällä meidän terkassa ei oteta ollenkaan t4. Tsh oli 1,7.Katsottiinko muuta, kuin Tsh? Pelkkä tsh ei kerro kaikkea T4V pitäisi vähintään myös katsoa. Ja mikä on oikeasti hyvä Tsh arvo?
Kannattaisi otattaa se T4V keinolla millä hyvänsä. Mulla oli tsh ennen lääkitystä tuota luokkaa(eli periaatteessa ihan viitearvoissa), kuin sulla ja silti T4V oli tosi huono. Pelkkä tsh ei todellakaan riitä diagnoosiin tai vajaatoiminnan pois sulkemiseen.Täällä meidän terkassa ei oteta ollenkaan t4. Tsh oli 1,7.
Minulta taisi eilen jäädä kertomatta, että me ei otettu osaa niihin nt-tutkimuksiin ollenkaan. Syynä ihan vain se, että minä en pystyisi tekemään päätöstä raskauden keskeyttämisestä, oli mikä oli. Ja en todellakaan tuomitse yhtään ketään ja minusta on hienoa, että ihmiset tekee niin kuin he tietävät parhaaksi omaan tilanteeseen. Kätilö oli kokenut ja kertoi, että hänellä on velvollisuus kertoa, jos hän huomaa silmällä niskaturvotusta olevan normaalia enemmän. Normaalilta kuitenkin näytti.
Vaikka kaipa se kertomattakin jossain vaiheessa selviää