La marraskuu 2016

Onkohan vielä ihan normaalia, ettei dopplerilla sydänääniä kuulu joka kerta? En ole nyt moneen päivään löytänyt sykkeitä edes hetkeksikään ja aloin pelkäämään pahinta.. Voi huokaus :/

11+4

En ole tainnut tänne ultrastani kirjoitella.. Eli ultrattiin viikko sitten, laskettu aika muuttui miltei viikolla eteenpäin.. nyt mennään siis 12+3 ultran mukaan.. Kaikki oli mallikkaasti, tosin lääkäri ilmoitti lapsen olevan jo nyt todella kovaluontoinen (tulee äitiinsä ), kun lääkäri yritti saada tapausta liikkeelle niin tämä vaan jytisteli jaloilla vastaan eikä tehnyt kyllä muutenkaan miten lääkäritäti olisi tahtonut..
Mä oon kertonut jo aiemmin työnantajalle raskaudesta ihan tän mun taustan takia mut hän otti asian todella hyvin ja piti salaisuuteni siihen asti kun mun piti paljastaa jo kaikille muillekkin kun mun vatsan näkyvyys niin päätti mun puolesta.. jos olisin pystynyt pitämään asian vielä salassa niin näin ois tehty mut tää näkyy jo niin hyvin et ei edes kannata..

Rv. 12+3.

Mulla ei näy masu vielä yhtään :o tämä viikko on tullut vielä sairastelun takia Paastottuakin. Toivottavasti rupeaisi tauti pian talttumaan. Ollaan koko perhe maattu raatoina viimeiset pari päivää, ja syöminen on ollut tosi huonoa.

Mulla ei näy masu vielä yhtään :eek: tämä viikko on tullut vielä sairastelun takia Paastottuakin. Toivottavasti rupeaisi tauti pian talttumaan. Ollaan koko perhe maattu raatoina viimeiset pari päivää, ja syöminen on ollut tosi huonoa.

Mitä sulla on nyt viikot? Mä alan jo huolestumaan ku ei mitään merkkiä alavatsan pyöristymisestä, aamuisin ihan litteä maha!

Rv 12+5

Ihan normaalia vielä puoleen väliin asti olla litteä maha, toisilla alkaa näkyy vasta viimesellä kolmanneksella. Miulla esikoista oottaessa alko sellanen ihan pieni kumpu tulla alavatsalle joskus ehkä 18. viikolla. Nyt edelleen aamusin mahaton mut iltaa kohti muuttuu kun oisin viimesilläni jo :grin Ihan mahoton turvotus. Kohtu on häpyluun alla piilossa ekan kolmanneksen ja on vain hieman pyöristynyt, ei erityisemmin kasvanut, joten sillon ei sais näkyäkkään vielä raskaus, siitä eteenpäin pikkuhiljaa joillakii kasvaa maha, toisilla myöhemmin. Eli kyllä se vielä kerkee kasvaa :)

IceQueen rv 11+6

Okei, huvittaa muutenki kun ei millään malttais odottaa sitä vatsaa ja sitten sen kanssa saa kuitenki tuskailla lopulta :)

Mulla tuli taas verta :/ en tiedä enää mitä ajatella, pelottaa niin paljon.. Otin tänään särkylääkettä pääkipuun joten tottakai epäilen että aiheutinko itse nyt jotain..

Rv 11+6

Et varmastikkaan särkylääkkellä ole voinut saada mitään tuhoa aikaan. Viikkojesi perusteella kyse voi olla ihan normaalista vuodosta "menkkojen" aikaan. :) Jos paljon huolettaa kannattaa mennä päivystykseen jotta tarkistaisivat asian :(

Soitin päivystykseen ja kehotettiin seurailemaan tilannetta.. Kuuntelin heti dopplerilla ja onneksi löysin sydänäänet. Toivotaan vaan nyt että vuoto ei jatku.

Mulla ainakin maha hyvin kyllä pullahtanut esiin.. Osa turvotusta kyllä mutta ei tuo tosta mihinkään enää ole hävinnytkään :D aamusin jo pömpöttää.
Onko muilla sellasta että jos istuu oikein nopeasti niin välillä sattuu? Tuntuu kun ois korispallo tungettu tonne lantioon ja jos istuu liian nopsaan ni ei ehi jotenkin siirtyä parempaan asentoon xD
Me ollaan jo kerrottu kaikille :) töissä ollu hyvä vastaanotto myös pomon osalta.
Pahoinvointia on vielä jonkun verran, pysyy aika hyvin hallinnassa syömisillä onneksi :)

Jeanney 14+0

Joo täällä kans jos istuu nopsaan tai nousee istuma-asennosta nopsaan, niin "sattuu". Tuntuu siis aika voimakas ns. repäisykipu. Sit ku yleensä tykkään makoilla sängyssä mahallani, niin nyt jos mahalleen käy, tuntuu että ois joku kova esteenä et ei oo hyvä asento.. Joku pingispallo tai tennispallo tai jotain siltä väliltä ois alavatsassa :D

Mileim rv 13+4

Soita varpahat uudelleen vaan päivystykseen. Pakkohan heidän on ottaa minun mielestäni sinut sinne kuvattavaksi, itse en ainakaan viikon lopun yli odotuttaisi. Eihän sitä odottava äiti saisi mielenrauhaa koko viikonloppuna.. Toivon sydämeni pohjasta, että vaan harmitonta!!

Ei vielä pahempia, pieniä nippailuja mitä ollut koko raskausajan. Vuoto on ollut kirkasta punaista..

Takaisin