Joku täällä jutteli liian vilkkaasta vatsan toiminnasta, olikohan se varpahat..? Mulla siis sitä ongelmaa myös, en ole kylläkään koskaan lääkärissä asian tiimoilta käynyt. Välillä vatsa toimii ihan hyvin, välillä se heittää totaalista kuperkeikkaa milloin mistäkin.. Jännityksestä ehkä eniten. Ja joskus vaikka kahvi tai jokin ruoka aiheuttaa vatsan löystymisen ja joskus taas vatsa sietää täysin sitä ruokaa. Eli en usko että on ruuasta johtuvaa, taitaa olla vaan jännitys ja stressi.. Tätä ongelmaa mulla ei ole kylläkään aina ollut, näin aikuisiällä siitä on vasta koitunut ongelma. :/ Välillä saa aina miettiä kun jonnekin vieraaseen paikkaan menee, että missäköhän olisi vessa. Turhauttavaa välillä.
Mulla on muuten nyt ollut pari viimeistä päivää alavatsa melkoisen arka, oikein sellainen ettei sietäisi edes kovasti koskea/painaa. Voikohan johtua ihan vaan kohdun kasvusta..? Liikkeitä ei vielä tunnu, tai en ole ihan varma onko nuo oudot kuplinnat sitä tai jotain muuta, jään innolla odottamaan lisää tuntemuksia. <3 Sokerirasituksenkin vihdoin varasin, se olisi reilun viikon päästä.
Ja huomenna alkaa jo 14. viikko, jee. <3
Jep, niin turhauttavaa kun aina pitää miettiä missä on lähin vessa :/ stressi on kyllä mikä vaikuttaa heti suolistoon.. Tuli vaan mieleen että onko Uusperheellinen-84 sulla mitään vinkkejä stressivatsaan? Oon ymmärtänyt että sulla on vähän kokemusta kaikesta terveysjutuista? :D
. Aamu alkoi suhteellisen hyvin ja olin mielestäni "normaalissa" kunnossa ja pirteä, ns. oma itseni. Sitten kun vähän käytiin kaupoilla ja lapset vähän ylienergisinä riehuivat kotiin palatessa, niin olinkin jo melkein kuollut
. Alkoi taas armoton väsymys ja ihan väkisin sain ruokaa väännettyä ja sitten sohvalle kahden peiton alle palelemaan. Ilta onkin sitten mennyt puoliunessa, palellessa, kiukutellessa ja oksennus kurkussa:arghh:.
...

Aivan mielentön fiilis! Harmi kun mies ei ollut mukana kuulemassa tuota uskomatonta Idän pikajunaa.