LA ja pitkä ja epäsäännöllinen kierto

Vulpix

Puuhakas puhuja
Tammimammat 2018
Tämä tietysti tarkentuu neuvolassa, mutta onpa LA:n laskeminen vaikeaa. Netistä löytyvissä laskureissa kierron pituus vaikuttaa, ja neuvolassa käsittääkseni lasketaan viimeisten kuukautisten 1. päivästä 40 viikkoa. Ja sitten kun oli myöhäinen ovis ja mahdollisesti lyhyehkö (vaikkakin riittävän pitkä) luteaali niin gyne laski kuitenkin oviksesta 14 päivää eteenpäin oletetuksi menkkojen aluksi ja siotä taaksepäin kierron pituuden. Miten ootte laskeneet lasketun aikanne tuonne listaan? Mä laskin nyt neuvolan tyyliin, mutta kun ovis oli kp 22 niin varmaan muuttuu ultrassa. Arrhg. Tää oli viimeksi helppoa kun kaikki oli säännöllistä. :)
 
Minullakin kierto heitteli, mutta laskin sen normi 28 mukaan. Se varmaan sitten ultrassa viimeistään tarkentuu. :)
 
Mulla on ollut epäsäännöllinen kierto ja mä laskin sen ihan oviksen mukaan. Neuvola laskee 28pv kierrolla. Ja Jos laskettaisiin neuvolan mukaan ni olisin plussannut jo luonnottoman aikaisin. Kai sitä ultrassa saadaan sitten neuvolakorttiinkin oikea lukema.
 
Ma laskin myos ihan sen 28 paivan mukaan, vaikka esim. edellinen kierto oli 47 paivaa. Kylla se sitten ultrassa muuttuu jos on muuttuakseen.
 
Mulla kierto heitellyt viime aikoina niin paljon, että oviksen mukaan laskin, kun kuvittelen tietäväni millon se oli. Saa nähä sitten osuinko lähellekään oikeaa vai menikö ihan päin mäntyä. :rolleyes:
 
Takaisin
Top