La Helmikuu 2016

Mulla kans liittyy pahoinvointi supistuksiin. Tosin on mulla välillä pahaolo ilman supistuksiakin.

Mul oli eilen illalla ihan sama juttu.. tuntu niin pahalta ku toinen möykkäs tuolla.. ei enää naurattanukaan ku ois tehny mieli itkee ku vihlo niin ikävästi.

Eilen täälläkin poju jumppas illalla iiihan hirveesti, tuntu et en saa unta ku toinen möyrys menemään. Nukuin kuitenkin sit aika hyvin, illalla tai yöllä ei ollu supisteluja. Heräsin kerran vessaan ja sit 6 jälkeen ku päätä särki. RR kuitenkin ok niin johtunee jonkunnäköisestä niskajumista. Mulla kans tulee vähän etova olo kun supistaa. Tai mahassa rupee kiertämään mut yleensä mulla maha toimii, en oo oksentanu supistusten takia.

Mä kärsin just päinvastaisesta :(. Nukun tosi huonosti, kun vauva ei enää liikuskele öisin yhtä aktiivisesti kuin aiemmin. Meni pitkään niin, että aina kun öisin käänsin kylkeä, vauvakin heräsi ja alkoi myllertää. Nyt jään aina kyljen kääntämisen jälkeen kuulostelemaan miksei mitään tapahdu. Sit alkaa sydän hakata enkä saa enää unta. Kyllä se sitten päivisin aina liikkuu, tunkee jalkapohjaansa kyljestä läpi. Harmillista että aina pitää huolestua ja nukkua siksi huonosti :(. Kai se sitten on kyse siitä, että tilaa liikkumiseen on vähemmän, eikä siksi samanlaista sambakarnevaalia enää tapahdu.

Onpas ollu vilkas yö ☺
Täällä kans heräilty 05 esikoisen huikkimiseen eikä uni sitten enää tullut. Mahdoton möyrintä oli iltasella ja mahassa pullotti kummallisia ulokkeita. Liekö sitten vaihtanut asentoa vai mitä. Mulla ei ole kyllä tällä hetkellä tietoa, kuinka päin tuolla ollaan, kun raajoja tuntuu ulottuvan sinne ja tänne. Ens vkolla neuvola.

Onkohan meijän vauvas jotain vikaa ku koskaan öisin ei oo häiriköi vaan nukkuu, joskus alkaa liikkuun ku käyn vessas mut useimmiten on rauhas.. ja mää edelleenki saan joka yö nukuttua hyvin, toki asentoa ei voi enää vaihtaa heräämätä ja kerran pitää käyjä vessas.
Enää kaks päivää töitä ja sit alkais mammaloma ♡

• Tykkään
Reaktiot: Jay
Onkohan meijän vauvas jotain vikaa ku koskaan öisin ei oo häiriköi vaan nukkuu, joskus alkaa liikkuun ku käyn vessas mut useimmiten on rauhas.. ja mää edelleenki saan joka yö nukuttua hyvin, toki asentoa ei voi enää vaihtaa heräämätä ja kerran pitää käyjä vessas.
Enää kaks päivää töitä ja sit alkais mammaloma ♡

Mää en edelleenkään herää yöllä edes vessaan... :D kylkeä kääntäessä joskus herään/havahdun... Ja välillä tietty illalla ei meinaa pystyy nukkuu, kun masussa on bileet. :D Ja jos aamuyöstä herää vessahätään (5->) niin yleensä ei enää saa unta...
Mut mulla on kyllä aina ollu TODELLA hyvät unenlahjat. :D

Ei täälläkään vauva häiriköi pahemmin ku nukun. Eikä välttämättä herää edes vaikka käyn vessassa. Mut suurimmat hötkyt ottaa alkuyöstä ennen ku ruetaan nukkumaan siinä 22-24 aikana. Eilen illalla oli ihan hirvee sätkyily menossa tosiaan nii että sattu jo kun oli koko päivän supistellutkin enemmän ja vähemmän. Päivällä on sit kans kausittaisia hötkyjä välillä mut enimmäkseen kipua ja tuskaa aiheuttaa supparit.

Mää en edelleenkään herää yöllä edes vessaan... :D kylkeä kääntäessä joskus herään/havahdun... Ja välillä tietty illalla ei meinaa pystyy nukkuu, kun masussa on bileet. :D Ja jos aamuyöstä herää vessahätään (5->) niin yleensä ei enää saa unta...
Mut mulla on kyllä aina ollu TODELLA hyvät unenlahjat. :D

Nonii! :) Mä oon muuten huomannu et sulla ja mulla on aika samanlaisia "oireita" ja samantyylinen raskaus muutenki, ainaki ku lukee sun päivityksiä :D

Muksu ollu eilen muutenki vähä rauhallisempi mut tänää on onneks liikkunu ahkerasti. Mandariini/appelsiini on hyvä keino herättää vauva :)

Onpa huojentavaa kuulla ettei teidänkään vauvat riehu öisin. Ehkä se on hyvä vaan, että nukkuu yöt :). Huoli pois siis!

Täällä myös iltasin möyritään mahassa mut vähän ehkä vähentyny(?) Yöt saa olla rauhassa, mut muuten kyllä nukun aika huonosti kun mikään asento ei oo hyvä! Ja välillä vihloo oikeasta kyljestä hassusti, sille en oo keksiny mitää selitystä :D

Aamulla herää aina siihen et on maha ihan kummallisen mallinen ja vauva puskee millon mistäkin kohdasta ulos!

Mulla taas on sellanen olo et vauva liikkuu liikaa :D onko sekää sitte normaalia, kaikesta sitä ressaa ;)

Täälläkin yöt on rauhallisia :) Pari kertaa ainakin käyn vessassa yön aikana mutta ei herää silloin ainakaan. Ja vielä aamullakin on rauhallista. Vasta kun syö aamupalan niin alkaa se touhuaminen :) Tulee vissiin isäänsä, kun on niin aamu-uninen :)

Joo sama täällä, siinä 22-24 on aktiivisaika mut sit hiljenee. Joskus on vaikee saaha illalla asentoa mut ilman esikoisen touhuja saattaisin vetää yöt läpeensä.

Jollain kylmällä saa kyl vauvelit liikkeelle! Ja makealla :wink näin ainakin mulla on ollu kaikissa raskauksissa..!!

Niin ja molemmilla aikasemmilla kerroilla pari päivää ennen synnytystä, niin on tytöt kyl jämähtäneet paikalleen.. Ilmeisesti keräsivät voimia lähtöön :wink

Bala: joo saa nähdä kuinka pieninä syntyvät! Ja sithän se kasvaminen riippuu siitäkin, kuinka hyvin syövät ja ravinteet imeytyy yms yms :)

Mä nukuin viimeyön kun tukki! En herännyt kertaakaan kääntämään kylkeä, enkä edes vessaan! Kumpikaan aikaisemmista lapsista ei myöskään herännyt kertaakaan, eikä edes miehen kuorsaus herättäny!!! Ihana yö ja ihanat unet :p PAITSI: kello ysin aikaan aamulla (joo kyl sillon kuuluis jo nousta) mulle soitti lääkäri tytön reseptin uusimisasioissa ja oli kyllä niin töykeä ämmä kun vaan olla saattoi! :mad: Mut jatkoin puhelun jälkeen viel unia hyvin tuloksin :smug:

Mä oon huomannu että kun matkustelee, vaikka bussilla/metrolla tai autolla niin mahassa silloin kunnon möyrintää ihan koko matkan ajan. Kiva jos sama meno jatkuu ulkomaailmasssa, saattaa olla aika utelias kaveri :D ainakun itse nukun niin vauvakin nukkuu mikä tietenkin hyvä juttu :)

Esikoinen oli rauhallinen masussa, anto yöt nukkua ja on edelleenkin rauhallinen tapaus 3v jälkeenkin. Tää uusi tulokas myllää kans illalla siinä 21-24 välillä ja eilen jo rukoilin et käy vauva jooko nukkumaan ku välillä teki ne liikkeet tosi kipeetä. Varsinkin ku sitä päätä tykkää puskea tuonne alakertaan. Kohtahan se jo läpi tulee ku on jo niin alhaalla :D

Mpop, tää harrastaa tota pään puskemista ulos kans.. tuntuu niin hillittömän pahalta että yrittää pitää mahasta kiinni että vauva ei pystyis puskemaan sinne.. ja sit tekis mieli seisoo tyyliin käsillä et se tulis pois tuolta. :D

Plaaaaah mua ärsyttää noi pakkaset ja mies. Ollaan oltu kotona kahestaan ikuisuus ja ei oo yhtään saanu olla omassa rauhassa. Hitto että ärsyttää ja ei jaksa! Halluisin ton toisen hevonkuuseen täältä tai sit ite lähtee jonnekin mut ku on niin kylmä. :(

Takaisin