La Helmikuu 2016

Mä sit taas tahtoisin käynnistyksen, jos nää herrat ei siis itsestään lähde tulemaan, mieluummin kuin sektion.. Mulla ei supistele sitten yhtään! Paitsi niitä "supistuksia" mitä tulee, jos on huonossa asennossa ja ne loppuu samantien kun vaihtaa toiseen asentoon..

Öisin on jo supertukalaa, kun vaikka makaan kyljellä niin silti henki salpautuu! En oo koittanu viel nukkua puoli-istuvassa asennossa, mut oon aika varma et niillä virityksillä mihin meidän kämpän arsenaalit riittää, niin pyörähdän siitä asennosta kyllä hyvinkin äkkiä pois unissani :hilarious:

Tänään on muuten mun viikot 33+1, vähiin käy ennenku loppuu :wink

• Tykkään
Reaktiot: Jay
MPOP mulle ei vaan jouduttu antamaan koskaan mitään supistuksen estolääkkeitä kummastakaan et en tiedä lohduttaako tuo sua yhtään. Supistuksia tuli kyllä KOKO raskausajan ja kerran tuli vertakin molemmissa just sillon on sit todettu kohdunsuun ja kaulan tilanne.

Okei lovelife, en tosiaan tiiä et oisko tuo kohdunsuun tilanne muuttunut ilman niitä estolääkkeitä, ku ne ilmeisesti sen takia ottivat herkästi osastolle kun sillon 28.12. lääkärineuvolassa se kokenut neuvolalääkäri ei saanut tunnusteltua kohdunsuuta kun se oli jotenkin niin takana (?) ja siitä seuraavana päivänä ultrassa kohdunsuu oli johtoviivassa ja sit pehmentynyt jne. En sit tiiä et oliko oikeesti noin radikaali muutos tullu päivässä vai oliko vauvan pää vaan painanut jotenkin kohdunsuuta tiettyyn asentoon just sillon 28. pv ja sit lääkärit täällä huolestu seuraavana päivänä tosta muutoksesta. Paha sanoa, mut toivon et ois samalla tavalla ku siulla et vaikka onkin sormelle auki et kestäis paikat vielä muuten kiinni supistuksista huolimatta. Näähän ei tosiaan täällä osastolla oo ollu lähellekään niin kipeitä mitä tuli sillon kotona petipuuhien jälkeen. Ku joku tutkis vielä sen tilanteen nii näkis et onko nää jomottelut saanu jotain aikaan..

Aika rapsakka keli ulkona. Onneks menee vielä jotenkuten toppahousut jalkaan, ku hommasin hattentatista semmosia jatkopaloja. Ärsyttää kuitenki topata vaatetta päälle tän mahan kanssa. Suostu(ihme kyllä) meijän 13v. teiniki laittamaan toppahousut kouluun

Täälä näytti mittari -30.2, oli vähä viliponen. Tuvassaki vaa 15 lämmintä tänä aamuna, eikä meil oo takkaa :P toppahousut ei mee enää päälle, eikä saa jatkopaloja ku ei oo housuis nappeja tai vetskaria. Mutta eikös se kohta lauhdu taas :)

Lääkäri kävi katsomassa, kotiutumissuunnitelmia lykätään, eli enpä taida vklp päästä kotiin. Kohdunsuun tilanne kylläkin pysyny onneks entisellään viime päivien supisteluista huolimatta. Varovasti voi edelleen liikkua voinnin mukaan.

Voi ei MPOP :( pitää tulla käymään jos vaan ehtii lauhtua ennen siun kotiinpääsyä, alkaa olla varmasti ihan kamalan tylsää.

Minä oon sitkeästi käynyt koiria lenkittämässä pakkasesta huolimatta, niitä tuo keli ei näytä haittaavan. Itsellä olis hieroja tänään, mutta äsken kun kävin koittamassa, niin auto ei käynnisty. Vaikka on ollut lämmityksessä! Noin montaa kilometriä ei viitsi kävelläkkään, ainakaan takaisin, kun oot lämpimänä ja unisena.. :D

Nukuttu koko eilinen päivä runsaiden supistelujen takia, ne vie kyllä puhdin täysin. Tai siis ne viimeset mehut mitä tässä vielä jäljellä... Pitäis varmaa rautaa taas lisätä jos sais taas powerit normi tasoon. En kyllä kestä sitä ummetusta...

MasuKK1 on kyl niin tuttua tuo miten väsyneeksi noi supparit vetää! Ei oo helppoa tämä raskaana olevan elämä ku kaikkia vaivoja ummetuksesta supistuksiin ja kamalaa väsymykseen. Nimim. Taas supistelee, en oo tänään noussu ku vessaan. Sisätutkimus tais ärsyttää :/

Piti jo aiemmin kommentoida tuohon ummetukseen liittyen. Rautalisän hankkimisen yhteydessä luontaistuotekaupan myyjä sanoi, että ummetusvaivoissa pitäisi syödä reilusti magnesiumia. Hänen mukaansa ei ole vaarallista, kun sitä epäilin. Kuulemma kaikki ylimääräinen poistuu kehosta, eikä varastoidu mihinkään. Sanoi, että syöt vaikka kymmenen tablettia päivässä, kunnes näkee mikä määrä helpottaa.

Mulle vatsan toiminta on nykyisin ihan mysteeri. Rauta kovettaa ja maitohapot löysyttää. Yritän vaan juoda paljon ja syödä kuituja.

Heippa!
Vihdoinkin uskaltauduin mukaan. Tai ehkäpä vois kysyä, että vieläkö mukaan mahtuu? :) Oon lukenu täällä näitä juttuja jo useemman kuukauden, mutta vasta nyt sain aikaseks liittyä.

Mulla on la 19.2. ja kovasti täällä jo sitä h-hetkeä odotellaan! Ja ensimmäinen on tosiaan tulossa <3

Heippa!
Vihdoinkin uskaltauduin mukaan. Tai ehkäpä vois kysyä, että vieläkö mukaan mahtuu? :) Oon lukenu täällä näitä juttuja jo useemman kuukauden, mutta vasta nyt sain aikaseks liittyä.

Mulla on la 19.2. ja kovasti täällä jo sitä h-hetkeä odotellaan! Ja ensimmäinen on tosiaan tulossa <3
Mukaan mahtuu aina, tervetuloa!

Takaisin