Löytyykö turkulaisia ja turun lähiympäristössä asuvia odottajia?

Täällä pystyy lähettämään yksityisviestiä toisille, sitä kautta voi viestitellä ryhmään liittymisestä... Mun mielestä se on paljon kivempi paikka kirjotella siinä mielessä et tietää että kukaan muu ei juttuja nää, näitä kun pystyy jokainen netissä kävijä lukemaan... Ja salainen ryhmä siis tottakai! :) Mä voisin sellaisen perustaa?
 
Femi: Laitoitko muille turkulaisille kutsuja myös vai ootatko, et ihmiset kyselis itse mukaan pääsyä täällä ketjussa? :) Mietin kans, et kuulutko sä Femi tuohon fb ryhmään, jossa on kaikki suomen helmi vauvojen odottajat? Siellä ainakin kannattaa laittaa linkki tähän meidän uuteen ryhmään ku sielt löytyy turkulaisia helmi odottajia :)
 
Huhuilenpa täällä kertaallleen, että onko vielä halukkaita turkulaisia tai Turun seudulla asuvia helmivauvojen odottajia, jotka haluisivat mukaan fb ryhmään :)?
 
Oon myös turusta :) pikkukakkosta odotellaan ja esikko on 2,5 vuotias :) ja voisin hei tuonne fb ryhmään haluta kans :)
 
Nanna: Lisättiinkö sut jo fb ryhmään? Jos ei ni pitä sähköpostiosoite tähän ni lähetän pyynnön sulle sinne :)
 
Takaisin
Top