Lämpimät vauvan vaatteet.

san_ san

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuiset 2023
Mitä lämpimiä vaatteita ootte meinanneet hommata pikkusillenne? Saa myös vinkata jos on jotain jo hyväksi todettuja vauvan talvi vaatteita sisälle ja ulkona oloon.
 
Mulla ei sinänsä vauvalle mitään merkkejä erityisesti mielessä. Esikoisella oon suosinut merinovillahaalareita välissä. Käytin äitiyspakkauksen haalaria, mutta oli elokuinen joten meni koolta paremmin talvella, ja vaunuissa ja kaukalossa lämpöpussi oli todella kätevä!
 
Kerroksilla mennään - mä kiersin keväällä kirppiksiltä merinohaalareita halvalla pienissä kooissa. En meinannut ostaa muuta talvihaalaria kuin äitiyspakkauksen oman, siitä saa kuitenkin pussiosan jaloille ja sitten vielä siihen äitiyspakkauksen makuupussi päälle.
 
Me mentiin esikoisen kanssa pitkälti kerroksilla + toppapussi ja peitto vaunuihin ja kaukaloon, sit vaan pipo ja tumput ja villasukat. Eipähän tarvinnu joka kerta riisua kun mentiin sisälle johonki (mikä oli kätevää koska yleensä tässä kohtaa nukkui) ja pysty vaan avaamaan toppapussin ja ottaa pipot, tumput ym. pois.
 
Takaisin
Top