Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Eilen klo: 20:09 #2,421 Olen tehnyt useinkin niin. Tai lähinnä omaa väriä mutta värin tuomaa eloisuutta. Lähtisitkö yksin metsään kävelylle yön hämärässä?
Olen tehnyt useinkin niin. Tai lähinnä omaa väriä mutta värin tuomaa eloisuutta. Lähtisitkö yksin metsään kävelylle yön hämärässä?
Hyytti Puuhakas puhuja Helmikuiset 2027 Eilen klo: 20:59 #2,422 Lähtisin ja olen lähtenytkin, huutelen vain vähän karhujen varalta Istuttaisitko banaanipuun, jos se kasvaisi Suomessa?
Lähtisin ja olen lähtenytkin, huutelen vain vähän karhujen varalta Istuttaisitko banaanipuun, jos se kasvaisi Suomessa?
Emp Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2026 Eilen klo: 21:00 #2,423 Kyllä! Tekisitkö kaikki vauvan soseet itse?
Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Eilen klo: 21:13 #2,424 En kodin ulkopuolella syötäviä. Ostaisitko turvaistuimen käytettynä?
Emp Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2026 Eilen klo: 21:23 #2,425 Ostin. Menisitkö katsomaan Fröbelin palikoita?
VäriSointu Supliikin supersankari Eilen klo: 21:26 #2,426 Voisin mennä kuopuksen kanssa. Menisitkö kuuntelemaan lied-konserttia?
Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Eilen klo: 21:42 #2,427 Piti googlettaa. En varmaan. Kertoisitko puolisollesi suoraan mitä ostaa sinulle lahjaksi?
VäriSointu Supliikin supersankari Eilen klo: 21:46 #2,428 Kertoisin, jos olisi epäilys, että hän olisi menossa ostamaan juuri sen jutun itselleen. Muuten en. Vaihtaisitko itse renkaat autoosi?
Kertoisin, jos olisi epäilys, että hän olisi menossa ostamaan juuri sen jutun itselleen. Muuten en. Vaihtaisitko itse renkaat autoosi?
Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Eilen klo: 21:57 #2,429 Voisin kyllä, oli ennen tapana. Tai tein sen yleensä varmaan isän tai miehen kanssa Lämmittäsitkö kahta takkaa aktiivisesti koko talven vain pitääksesi sähkölämmityksen kulut matalina?
Voisin kyllä, oli ennen tapana. Tai tein sen yleensä varmaan isän tai miehen kanssa Lämmittäsitkö kahta takkaa aktiivisesti koko talven vain pitääksesi sähkölämmityksen kulut matalina?
Hyytti Puuhakas puhuja Helmikuiset 2027 Tänään klo: 00:35 #2,430 Kyllä. Meillä on toki vain yksi takka, mutta sen voimin pidetään patterit mahdollisimman pienellä koko talven. Ajaisitko tandempyörää valitsemasi henkilön kanssa?
Kyllä. Meillä on toki vain yksi takka, mutta sen voimin pidetään patterit mahdollisimman pienellä koko talven. Ajaisitko tandempyörää valitsemasi henkilön kanssa?
A Aaltokukka Supliikin supersankari Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Tammikuiset 2025 Helmikuiset 2025 Tänään klo: 01:00 #2,431 Ajaisin.. Lapsen kummisetä pääsisi takapolkijaksi. Lähtisitkö messuille vaatemannekiiniksi jos saisit palkkioksi esittelemäsi vaatteet omiksi?
Ajaisin.. Lapsen kummisetä pääsisi takapolkijaksi. Lähtisitkö messuille vaatemannekiiniksi jos saisit palkkioksi esittelemäsi vaatteet omiksi?