Lähtisitkö tai tekisitkö…

En kun meillä on täysin yhteiset rahat 😅 Jatkaisin motkottamista ja siivoamista itse.

Muuttaisitko vuokralla asuessasi vain sen takia että joudut kiipeämään yhden kerroksen portaat vauvan ja taaperon kanssa? Edit. Lisätään että rattaat pitäisi myös saada ylös.

Muokattu viimeksi:
Saattaisin muuttaakin, jos alempaa vapautuisi asunto. Mies kuitenkin raahaisi ne tavarat kavereidensa kanssa. 🤭

Laittaisitko vähintään metrin korkuisen kuvan itsestäsi olohuoneesi seinälle?

No en 😂 Jopa hääkuvat on mun mielestä jotenkin hassuja seinällä.

Ottaisitko permanenttikiharat kokeilun vuoksi?

Ilmaiseksi voisin ottaa, mut en semmosia tiukkoja kikkaroita.

Lahjoittausutko hiuksesi syöpäsairaan peruukiksi?

Enemmänkin laittaisin talteen myöhempää hetkeä varten enkä tietoisesti piilottaisi.

Heittäisitkö roskiin lapsen piirustuksia?

En voisi mitenkään kuvitella sen onnistuvan!

Alkaisitko nukuttaa 2v:n yöunille rattaisiin jos saat hänet niin nukkumaan 15minuutissa 2h sijaan? (Vaikka vaarana on uniassosiaatio rattaisiin)

En. Meillä lapsi lopetti tuossa vaiheessa päikkärit kokonaan. Teki taas mieli yksi päivä kirota päiväkoti alimpaan... kun nukuttivat päikkäreille(nukahtaa kyllä, jos laitetaan sänkyyn pimeään huoneeseen) ja lopputuloksena valvottiin sitten 11asti illalla ja lapsi heräili koko yön. 🤬 Se on kiva, kun omat työvuorot alkavat usein aamuyöllä ja pitäisi olla nukkumassa lapsen normaaliin nukkumaanmenoaikaan.

Ostaisitko itsellesi värityskirjan?

Voisin kyllä.

Ostaisitko puolisollesi lahjaksi värityskirja hänelle sopivalla teemalla?

En. En usko, että hän innostuisi yhtään. 😅

Tekisitkö itse jonkun sinulle vaikean homman, jos puolisosi olisi unohtanut sen viimeiset puoli vuotta toistuvista muistutteluista huolimatta?

(Täällä yksi värityskirjojen ystävä 🙋 Omia on kaksi tällä hetkellä.)

Taatusti yrittäisin tehdä sen homman, kun ottaisi jo pattiin aika pahasti.

Lähtisitkö nyt opiskelemaan kokonaan uutta ammattia, jos taloudellinen tilanne sen mahdollistaisi?

Oon lapsena ratsastanut pariin otteeseen, ei ole mun juttu. Noin muuten kyllä hevosten sekä muiden kotieläinten hoito onnistuu. 🩷

Tekisitkö pelkästään yötyötä?

Mielellään, sopisi oikein hyvin tämänhetkiseen elämäntilanteeseen 😅

Irtisanoutuisitko, jos et saisi karenssia?

Takaisin