emsu86 Sanavalmis juttuseppä Lokakuun äidit 2019 Marraskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 06:57 #2,161 Käyttäisin ja olen käyttänytkin. Lähtisitkö avaruuslennolle jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 09:07 #2,162 Lähtisin, mies olisi kyllä kateellinen. Maalaisitko talosi ulkopinnat itse?
Emp Asioista perillä oleva Helmikuiset 2026 Sunnuntaina klo: 11:29 #2,163 Jo vain Istuttaisitko kuusiaidan pihasi ympärille?
marenkipupunen Sanaisen arkkunsa ammentaja Sunnuntaina klo: 12:56 #2,164 En! Värjäisitkö hiuksesi pastillisävyillä?
Emp Asioista perillä oleva Helmikuiset 2026 Sunnuntaina klo: 15:21 #2,165 En koska ensin pitäisi vaalentaa ja se huonontaisi hiusta. Olen kyllä harrastanut raitoja ja sävyttänytkin niitä. Vastaisitko viestiin autoa ajaessasi?
En koska ensin pitäisi vaalentaa ja se huonontaisi hiusta. Olen kyllä harrastanut raitoja ja sävyttänytkin niitä. Vastaisitko viestiin autoa ajaessasi?
emsu86 Sanavalmis juttuseppä Lokakuun äidit 2019 Marraskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 15:23 #2,166 En Ostaisitko ikkunanpesupalvelun nuorelta joka tulisi oven taakse kaupittelemaan?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 21:27 #2,167 Meidän pikkukylällä kyllä, vieraammassa paikassa en varmaan. Kokeilisitko tehdä normaalille perheruokailulle pastaa käsin alusta asti?
Meidän pikkukylällä kyllä, vieraammassa paikassa en varmaan. Kokeilisitko tehdä normaalille perheruokailulle pastaa käsin alusta asti?
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 Keskiviikkona klo: 12:38 #2,168 Olen liian laiska siihen, joten en. Värjäisitkö hiuksesi jollain räikeällä värillä?
marenkipupunen Sanaisen arkkunsa ammentaja Keskiviikkona klo: 14:12 #2,169 Voisin värjätäkin. Söisitkö yksin illassa levyllisen suklaata?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Keskiviikkona klo: 22:41 #2,171 Tämä kuulostaa joltain hätätapaukselta. Esim vaelluksella ja unohdin pakata itselle mukaan ja pakko sitä jossain välissä vaihtaa Huvin vuoksi kuulostaisi oudolta. Lainaisitko kaverin uikkareita jos muuten jäisi yhteinen uimareissu kokematta?
Tämä kuulostaa joltain hätätapaukselta. Esim vaelluksella ja unohdin pakata itselle mukaan ja pakko sitä jossain välissä vaihtaa Huvin vuoksi kuulostaisi oudolta. Lainaisitko kaverin uikkareita jos muuten jäisi yhteinen uimareissu kokematta?
Emp Asioista perillä oleva Helmikuiset 2026 Eilen klo: 00:33 #2,172 Lainaisin. Uiminen on tärkeää. Menisitkö alasti uimaan syrjäisellä rannalla jossa ei olisi muita ja jos olisi kuuma ja tekisi mieli uida?
Lainaisin. Uiminen on tärkeää. Menisitkö alasti uimaan syrjäisellä rannalla jossa ei olisi muita ja jos olisi kuuma ja tekisi mieli uida?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Eilen klo: 13:45 #2,173 En Antaisitko lapsellesi suvussa kulkevan etunimen?