En itselle, johonkin mökkiprojektiin voisin. Oman täysipuisilla ovilla ostin reilulla 4000€(ei sis. kodinkoneita), ja siihen olen ollut kyllä todella tyytyväinen Epoq
Ostaisitko auton ulkomailta halvemman hinnan perässä?
Ehkä. Mutta jos siinä ois hirveä paperisota niin todennäköisemmin en. En tiiä miten prosessi toimii. Ja semmosta autoa en ikinä ostais missä kuskin puoli väärällä puolella, ois ihan liian hämmentävää
Lähtisitkö jouluksi johonkin etelän maahan lämpöön?
Kyllä voisin! Itse asiassa ennen kuin aloin tästä lapsesta haaveilemaan niin parin vuoden ajan mietin että jos sijaissynnytys ois suomessa mahdollista niin olisin lähtenyt, niin kova palo kokea raskaus ja synnytys uudelleen oli.
Sama kysymys seuraavalle, koska kiinnostaa muidenkin vastaukset
Joskus on tehnyt mieli kans kysyä sama En lähtisi sijaissynnyttäjäksi. Mutta olen miettinyt että jos raskautuisin epätoivotusti(nuorena tai raiskattuna tms.) niin kuvittelisin haluavani antaa lapsen adoptioon.
Pakko se ois ku ei tässä taloudessa muita kaupassa kävijöitä oo ruoan ostaminen verkosta on jotenkin tosi vieras ajatus mulle ja wolteja tms. en käytä. Jos ois oikein paha tauti niin saattaisin kyllä ruinata että jompikumpi omista vanhemmista kävisi kun asuvat lähellä.
Työpaikkasi pikkujouluissa pidetään talent show, osallistuisitko?