Lähtisitkö tai tekisitkö…

Leikkaan kynnet aina sillä tavalla, en kestä kun tulee sitä valkoista kynttä kynnen kärkeen 😆

Ostaisitko 5 kg mansikkalaatikon pelkästään syötäväksi? (Ei siis saa pakastaa eikä valmistaa mansikoista mitään)

Ei se 5kg muutamassa päivässä ehkä sentään syötyä tule ilman vieraita. 🤔 Eli todnäk en. mutta kyllä se määrä voidaan mansikka-aikana yhteensä syödä useasta laatikosta, joista aina suurin osa laitetaan pakkaseen.

Ostaisitko 250€:lla mansikkaa pakkaseen?

En! Mansikka on yliarvostettua. Ja mun mielestä isommat määrät pitää käydä poimimassa itse.

Poimisitko 20 litraa mustikkaa syksyn aikana?

Ideaalitilanteessa ajattelisin että tietysti, mutta en sit käytännössä tiedä jaksaisinko 🙈

Päästäisitkö viisivuotiaan yksin leikkimään kerrostalon yhteiselle piha-alueelle?

En ainakaan nyt 4v kuopusta uskaltaisi päästää ensi vuonna.

Kutsuisitko koko suvun luoksesi jouluna syömään itse tekemääsi jouluruokaa?

Rahatilanteen takia en, vaikea omaakin porukkaa saada syöminkien osalta juhlatunnelmaan tällä budjetilla 🙈 muuten kyllä ois ihanaa ja helpompi niin. Kenenkään muun luokse ei viittitä mennä syömään kun on erityisruokavaliot niin jäis varmaan suurin osa tarjottavista syömättä. Ite laittamalla kotona varmistan että saan mitä haluan 👌

Lähtisitkö tekemään joulupukkina töitä aatoksi?

Ne Puhdistamon energiajuomat on oikeasti ihan hyviä 👌 toisin kuin jotku aspartaami/sokeri megaforce tms litkut 🤢 mutta en ehkä, tykkään vaihtelusta

Lähtisitkö käymään Haaparannassa halpojen hintojen perässä?

En. Voisin pysähtyä matkalla jonnekkin retkelle.

Lähtisitkö käymään Tallinnassa halpojen hintojen perässä?

En (koska siellä ei edes ole merkittävästi halvempaa), mutta käyn siellä sellaisten tuotteiden perässä, joita ei saa Suomesta.

Ajaisitko 400 kilometrin matkan ilman taukoa?

En, koska rakko huutaa hoosiannaa yleensä viimeistään 200km kohdalla. 🙈
Joskus pohjoisesta on ehkä tullut posotettua tuollainen matka yhtä kyytiä, mutta ne ovat harvinaisia reissuja. 😅

Lukisitko 1000 sivuisen kirjan yhtä kyytiä vapaapäivän aikana?

En

Lähtisitkö kahville jos tältä forumilta joku pyytäisi yksityisviestillä kahville, jakamatta henkilöllisyyttään?

Todennäköisesti lähtisin, mutta kyttäisin kyllä viestihistorian läpi ensin. 😂

Muuttaisitko 15. kerroksen asuntoon, jonka rapussa on vain yksi hissi?

Riippuu rapun koosta ja hissin nopeudesta. 😅 Eli saattaisin, mutta todennäköisemmin en.

Pukeutuisitko itse noidaksi ja lähtisit lastesi mukana virpomaan?

Ehkä alle kouluikäisten kanssa, jos itse tahtoisivat mennä, ja ”esiintymisen” jättäisin heidän hommakseen. 😆 Isommille lapsille virpominen yms. setit on mun mielestä tosi tärkeä keino harjoitella itsenäisesti toimimista ja liikkumista.

(Olin toistaiseksi viimeistä kertaa virpomassa 12-vuotiaana kun 7-v veljeni halusi mennä mut äiti ei häntä yksin päästänyt. 😁)

Muuttaisitko kuukaudeksi Etelämantereelle?

Takaisin