Lähtisitkö tai tekisitkö…

En, koska kumppani ja hänen kanssaan eläminen on mun unelma eikä mikään työ 😊

Luopuisitko haaveista saada lapsia mikäli unelmien kumppanisi ei niitä haluaisi?

Hän ei varmaan olisi mun unelmien kumppani 🤔 Toisaalta, nyt olen ehkä luopumassa unelmasta sijoitus- tms. lapsiin koska mies ei sellaista näe vaihtoehtona (eikä sovi helposti meidän kansainväliseen elämäntapaan). Eli vastaan kuitenkin kyllä.

Adoptoisitko lapsen?

Itse asiassa haaveilen kirjan kirjoittamisesta. 😊

Ajaisitko polkupyörällä Suomen päästä päähän? (Ei siis yhteen menoon kuitenkaan 😅)

Mm.. konsepti kiinnostaa, mutta muistelisin, että aika tylsät maisemat tuolla välillä. Eli ehkä en juuri noiden kaupunkien välillä, jossain keskeisemmässä Euroopassa kyllä.

Tekisitkö maailmanympärysmatkan yksin?

En 😲 Ellei se olisi osa jotain menua tai joku tosissaan sellaista yhdistelmää suosittelisi 🤔

Lähtisitkö avaruuteen, jos matkan vakuutettaisiin olevan turvallista?

Yhden yön olen nukkunut ja ne haisee 🦨vuodessa siihen varmaan tottuisi, mutta ei se ihan talon veroinen asumus ole. Riippuu mitä muuta kuuluu tähän vuoden pakettiin, mutta luultavasti en.

Jos joku experttivalmentaja olisi sitä mieltä että sinulla on lahjoja hiihtoon ja oppisit oikean tekniikan ja menestyisit jos vain harjoittelisit. Alkaisitko hiihtäjäksi?

Kyllä

Muuttaisitko toiseen maahan miehesi unelmatyön takia, ilman että tietäisit mitä siellä tekisit?

Kyllä, jos mies pystyisi elättämään työllään meidät molemmat eli ei olisi taloudellista painetta löytää työtä itselle.

Muuttaisitko toiseen maahan miehen perässä keneen olet tutustunut internetissä, jutelleet pidemmän ajan (+1vuosi) ja tavanneet sinä aikana kerran viettäen yhdessä 3päivää?

Varmaan hieman vanhempana olisi ihan ok yksittäisenä ruokailuna. Pähkinät vähän stressaa vielä 😬

Tekisitkö töitä jos mies voisi taloudellisesti elättää koko talouden?

En, ellei se olisi tapa purkaa vilkkautta ja aggressiota.

Jos sinulla olisi nyt vauva, kävisikö vauvauinnissa?

Esikoisen kanssa käytiin ja varmaan kävisin toisenkin kanssa, jos vaan aikaa ja jaksamista riittäisi. Meidän pullukka vauva hyötyi vauvauinnista hirveästi ja kohta 3v on edelleen hirveä vesipeto. Harmittaa ettei olla päästy uimahalliinkaan moneen viikkoon kun ollaan oltu karmeassa flunssakierteessä.

Jos olisit itse kipeänä, antaisitko lapsellesi uusia leluja tms mitä et normaalisti antaisi arkisin, että saisit sairastaa rauhassa?

Kyllä. Meillä onkin paljon leluja säilössä autoreissuille ja sellaisia mitä en tiedä annanko lahjaksi vai hädän hetkellä. Oma sairastuminen olisi kyllä hädän hetki.

Tekisikö kerhossa askartelun itse jos näkisit sen olevan liian haastava lapsellesi? Vai jättäisitkö askarteluosion kokonaan väliin?

Takaisin