Lähtisitkö tai tekisitkö…

Tuskin uskaltaisin sielläkään. Olisin varma, että turistina saisin samasta asiasta sakot. 😅

Parkkeeraisitko puiston nurmikolle, jos huvipuiston parkkipaikka olisi täynnä, kun olet luvannut viedä lapsesi huvipuistoon?

En sinnekään. 😄
Yhden poikkeuksen olen parkkeerauksessa tehnyt. Olin vuokrannut pakun viikonlopuksi ja se piti palauttaa su iltana. Palautusparkki oli rampin takana ja ramppi oli niin jäinen, että en päässyt millään ylös. Soitin vuokraajalle, että vienkö vajaan kilometrin päähän työpaikan parkkiin, jossa se voi olla seuraavaan aamuun asti. Ei käynyt hänelle. Ei käynyt mikään muukaan, mitä ehdotin. No siinä rampin vieressä oli sellainen pakun mentävä tila ja kysyin että jätänkö siihen. Sakkopaikka, kaupungin pääkadun jalkakäytävällä. No se kävi hänelle. En ymmärtänyt logiikkaa, miten sakkopaikka on parempi kuin ilmainen parkki vähän matkan päässä, mutta ei ollut minun autoni. Eikä siitä kuulunut sen jälkeen mitään, joten kai hän oli autonsa löytänyt. 🤷‍♀️

Ostaisitko puhelimen kirpputorilta?

Riippuu vaatteesta. Esimerkiksi puhtaalta tuoksuvan takin voisin pukea hätätapauksessa. Muutoin kyllä aika tarkkaan pesen ja pakastan kirpparivaatteita, kun en voi sanoa millainen tyyppi niiden edellinen omistaja on ollut...

Raapisitko kutiavaa hyttysenpistoa?

Kyllä raavin. Parhaiten kyllä auttaa, kun painaa kynnellä pistokohtaa, mutta sekin helpotus on vain hetkellinen.

Pystyisitkö tappamaan ampiaisen käsin?

(Vaihdoin kysymystä, ensin oli ketjuun nähden vähän väärässä muodossa)

Muokattu viimeksi:
Jos valot eivät muuten vaihtuisi niin suurella varovaisuudella ajaisin (joskus yöllä on näin käynytkin).

Kävelisitkö päin punaisia lapsi mukana, vaikka ketään ei liikkuisi missään?

Meniköhän tässä ketjut sekaisin. Ketjun hengessä vastaisin "ei" sillä luotan enemmän kännykän herätykseen. Mutta noista kahdesta valitsen paristoilla käyvän.

Antaisitko lapselle rahaa leluautomaattia varten? (Sellaista mistä saa 2€:lla pienen yllätyksen.)

Olen antanut ja sieltä on itse asiassa löytynyt yksi jo melkein loppuun leikitty lempilelu. 😅

Lähtisitkö paikan päälle katsomaan golfia?

Jos sattuisi meidän paikkakunnalle, niin voisin harkita, minnekään kauemmas tuskin lähtisin.

Lähtisitkö huomenna extempore reissuun yksin, jos joku muu maksaisi matkan?

En (mutta jos se ei menisi jonkin muun jo lukkoon lyödyn päälle, voisin lähteä).

Maksaisitko alakoululaiselle viikkorahaa 10€/viikko?

Takaisin