Pilkki24 Supliikin supersankari Torstaina klo: 01:47 #1,381 Jos sellainen olisi niin voisihan tuolle jonkun pääsiäisrusetin laittaa, mutta kokemukseni mukaan koirat inhoavat varsinaista pukemista niin jätetään se välistä! Jättäisitkö työkaveriesi pöydille pääsiäismunat ilman, että kertoisit keneltä ne ovat?
Jos sellainen olisi niin voisihan tuolle jonkun pääsiäisrusetin laittaa, mutta kokemukseni mukaan koirat inhoavat varsinaista pukemista niin jätetään se välistä! Jättäisitkö työkaveriesi pöydille pääsiäismunat ilman, että kertoisit keneltä ne ovat?
VäriSointu Seurustelun sensei Perjantaina klo: 06:50 #1,382 Voisin jättää (ja todennäköisesti murtuisin paineen alla ja kertoisin loppujen lopuksi, että ne ovat minulta.) Ostaisitko telttasaunan?
Voisin jättää (ja todennäköisesti murtuisin paineen alla ja kertoisin loppujen lopuksi, että ne ovat minulta.) Ostaisitko telttasaunan?
Pilkki24 Supliikin supersankari Perjantaina klo: 10:39 #1,383 En Vuokraisitko pomppulinnan lastesi synttäreille?
VäriSointu Seurustelun sensei Perjantaina klo: 10:40 #1,384 En Ostaisitko ison trampoliinin pihallenne?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 Perjantaina klo: 12:06 #1,385 Kyllä Jättäisitkö viikon ikäisen vauvan puolisollesi yksin hoidettavaksi kun kävisit kaupassa max 1-2h ajan?
Kyllä Jättäisitkö viikon ikäisen vauvan puolisollesi yksin hoidettavaksi kun kävisit kaupassa max 1-2h ajan?
Pilkki24 Supliikin supersankari Perjantaina klo: 12:43 #1,386 Toki, jos itse olisin vaan kaupassakäyntikunnossa. Mieheni seurassahan tyttö oli elämänsä ensitunnit, kun minä olin taju kankaalla. Jättäisitkö kuukauden vanhan vauvan isovanhemmille yöksi hoitoon?
Toki, jos itse olisin vaan kaupassakäyntikunnossa. Mieheni seurassahan tyttö oli elämänsä ensitunnit, kun minä olin taju kankaalla. Jättäisitkö kuukauden vanhan vauvan isovanhemmille yöksi hoitoon?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Perjantaina klo: 17:25 #1,387 En Alkaisitko käymään laulutunneilla?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 11:17 #1,388 Ei se varmaan huono asia olisi. Jättäisitkö laskut avaamatta, jos sinulla olisi rahat vähissä(tyyliin miksi edes katsoa, jos ei voi maksaa)?
Ei se varmaan huono asia olisi. Jättäisitkö laskut avaamatta, jos sinulla olisi rahat vähissä(tyyliin miksi edes katsoa, jos ei voi maksaa)?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 Lauantaina klo: 12:26 #1,389 En Maksaisitko yksityisen gynekologin käynnistä yli 300e/h?
VäriSointu Seurustelun sensei Lauantaina klo: 12:28 #1,390 Kyllä, kun harvoin käy. Onneksi ne ajat on monesti murto-osa tunnista. Leipoisitko itse ruisleipää hapanjuureen?
Kyllä, kun harvoin käy. Onneksi ne ajat on monesti murto-osa tunnista. Leipoisitko itse ruisleipää hapanjuureen?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 17:19 #1,391 Olen joskus leiponut, mutta harvemmin. Eli todennäköisesti jättäisin jonkun muun hommaksi. Tekisitkö itse mämmiä?
Olen joskus leiponut, mutta harvemmin. Eli todennäköisesti jättäisin jonkun muun hommaksi. Tekisitkö itse mämmiä?
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 Sunnuntaina klo: 13:30 #1,392 En Ottaisitko tatuoinnin paikkaan, jota ei pystyisi helposti peittämään?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Sunnuntaina klo: 16:16 #1,393 Joo Voisitko harrastaa cheerleadingia?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 Sunnuntaina klo: 20:00 #1,394 En Harrastaisitko laskuvarjohyppyä?
Pilkki24 Supliikin supersankari Sunnuntaina klo: 22:07 #1,395 Voisin harrastaa. Olen joskus hypännyt ja se oli kivaa. Pesisitkö naapurisi jalat?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Maanantaina klo: 11:45 #1,396 En Lainaisitko naapurillesi rahaa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 12:19 #1,397 Voisin lainata. En mahdottomia summia, mutta tyyliin muutaman satasen. Nukkuisitkö yösi likaisessa ja rähjäisessä motellissa, jos vaihtoehtona olisi yö autossa?
Voisin lainata. En mahdottomia summia, mutta tyyliin muutaman satasen. Nukkuisitkö yösi likaisessa ja rähjäisessä motellissa, jos vaihtoehtona olisi yö autossa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 02:01 #1,399 Voisin nukkua. Nukkuisitko teltassa festareilla?
A Aaltokukka Keskustelujen kuninkuusravaaja Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Tammikuiset 2025 Helmikuiset 2025 Tiistaina klo: 06:45 #1,400 Voisin nukkua, sen vähän mitä järkkäreille nukkuma-aikaa jää ja jos se etukäteen olisi nukkumapaikaksi sovittu. Antaisitko miehen pukeutua kilttiin kuten alunperin on kuulunutkin eli ilman alushousuja?
Voisin nukkua, sen vähän mitä järkkäreille nukkuma-aikaa jää ja jos se etukäteen olisi nukkumapaikaksi sovittu. Antaisitko miehen pukeutua kilttiin kuten alunperin on kuulunutkin eli ilman alushousuja?