Lähtisitkö tai tekisitkö…

Kyllä

Maksaisitko jonkun mielenkiintoisen koulutuksen itse, jos työnantaja ei maksaisi ja kyseinen koulutus hyöttäisi sinua työssäsi?

Voisin. Olen siitä haaveillutkin.

Voisitko olla haastateltavana johonkin Hesarin artikkeliin omalla nimellä ja kuvalla?

Esikoisen leikkaisin, jos niin haluaisi (vaikka olisikin surku hienoja hiuksia ajella pois). Kuopus on niin pieni, etten leikkaisi. Pienen mieli on niin muuttuvainen. Eli riippuu lapsen iästä.

Antaisitko rahaa kerjäläiselle?

Oon joskus ulkomailla antanut. Mutta ehkä en Suomessa antaisi. Annan rahaa mieluummin jollekin "luottavammalle" taholle, esim. Kirkon kolehti, spr:n keräykset, tarjoan pienituloiselle kaverille pitsat tms.

Lähtisitkö ainoana kuskina autolla ajamaan Helsinki-Kilpisjärvi väliä lomareissun takia?

Voisin laittaa, mutta ehkä mieluummin indeksirahastoihin kun ei niin isot heilahtelut.

Harrastaisitko avantouintia säännöllisesti?

En kokonaan kasvissyöjäksi mutta voisin kyllä yrittää syödä enemmän kasvispainoitteisemmin

Kävelisitkö päin punaisia liikennevaloissa jos alle kouluikäinen lapsi on mukana ja ei näkyisi muuta liikennettä lähimainkaan?

En. 😅 Toisaalta vähän hölmöä, mutta saatan yksinänikin jumittaa punaisissa valoissa ennenkuin välähtää ettei tässä nyt tarvii välttämättä keskellä yötä seistä, kun ketään ei liiku missään. 🙈

Kävisitkö joka päivä saunassa?

Voisin syödä jos mausteita saa käyttää.

Tekisitkö rikosilmoituksen jos näkisit että siskosi lyö lastaan?

En suoraan, jos se olisi vastoin hänen normaalia käytöstään ja jos kyseessä enemmänkin läppäisy. Jos ihan kova nyrkkilyönti, niin tekisin.

Jättäisitkö ajastimella toimivat sisävalosarjat toimimaan lähtiessäsi viikon lomalle talvella?

Voisin ostaa etenkin jos Taapero olisi kaupassa mukana.

Piilottaistko asuntosi vara-avaimen jonnekin ulos?

Kirjoita tähän...
Takaisin