Lähtisitkö tai tekisitkö…

En, kun eikö se oo rikoskin virtsata julkisella paikalla? Jossai syrjemmässä voisinkin, esim leikkipuiston viereisessä metsässä kuusen takana 🤭

Käyttäisitkö piilareita?

keltainen ei oikein sovi minulle ja siinä näkyy lika, joten en mielelläni. Mutta toki, jos olisi ihan pakko. 😄

Pesisitkö julkisesta vessasta edellisen kakkaraidat?

En mielelläni. Vaihdan yleensä koppia, kun ällöttää mennä sotkijoiden jälkeen. 🤢

Kirmaisitko alasti naapurisi pellolla tekemässä juhannustaikoja?

Riippuu vähän tuntisinko ennestään ketään tai olisinko ylipäätään seuraa vailla ja millaista seuraa. Olettaisin tuollaisiin tilaisuuksiin päätyvän minua sosiaalisempia ihmisiä. 🤔
Eli tuskin osallistuin. 😅

Lainaisitko äitisi vaatekaapista vaatteita juhliin?

En lukenut lapsenakaan muistaakseni. Eli en todennäköisesti. Viisikoita olen joskus aikuisena lukenut muutamia uudelleen nostalgiaa hakien. 😊

Peittäisitkö taululla reiän seinässä?

Pienemmällä vaivalla otan imurin telakasta ja imuroin ne pois eli en. 😂

Venyttelisitkö uimahallin saunassa niin, että muut näkisivät kaikki paikkasi?

Haluaisin neuloa, mutta se on hyvin kaukainen ajatus. Olen neulonut vain yhdet villasukat ja ranteenlämmittimiä. Ja varmaan jonkun kaulaliinan.

liittyisitkö kansantanhuryhmään?

Toki, jos hän pyytäisi. Mutta itkisin koko puheen eikä kukaan saisi siitä mitään selvää. 😆

Menisitkö leffateatteriin katsomaan elokuvaa ilman, että lukisit edes esittelytekstiä?

En. Käyn niin harvoin, että haluan elokuvan edes jotenkin kiinnostavan. Ollaan miehen kanssa käyty kahdestaan 3x ja joka kerta olen ollut raskaana. Saa nähdä, päästäänkö enää kahdestaan leffaan, kun lapsiluku on nyt täysi. 😂

Menisitkö yksin katsomaan lastenelokuvaa?

Voisin mennäkin jos ois joku hyvä elokuva tiedossa. Esim. Inside out 2 - elokuvan meinasinkin käydä yksin kattoo mutta sitte päätin odottaa että se tulee nettiin vuokrattavaksi.

Kävisitkö yksin ala carte -ravintolassa syömässä?

Takaisin