Lähtisitkö tai tekisitkö…

En varmaan kykenisi ihan 8 tuntiin. Joku 3-4, ehkä jopa 5 menisi, jos kovasti yrittäisin. 😄 sellainen aivoton pätkä on kyllä joskus kiva, kun lasten kanssa päivät on täynnä sitä pakollista tekemistä, eikä omat makumieltymykset katsottavien suhteen yleensä toteudu. Ja jos on hetki hiljaisuutta, ni ei tule mieleen täyttää sitä TV:llä.

Menisitkö elokuviin katsomaan kauhuleffaa?
 
En enää. Nuorempana tykkäsin, mutta en enää. 😬 minusta on kuoriutunut jänishousu. 🤭

Sijoittaisitko johonkin mielestäsi epäeettiseen yritykseen, jos tietäisit, että sijoitus tulee tuottamaan hyvin?
 
Voisin lähteä

Vaihtaisitko työkaverin pyynnöstä työvuoron, jolloin hän saisi vapaan ja sinä olisit töissä juhannuspäivänä?
 
En tänä vuonna, kun olen lomalla. Muutoin olen kyllä vaihdellut juhlapyhiä ja koulujen lomaviikkoja yms...

Lähtisitkö jouluksi Australiaan?
 
Kyllä jos tarjoutuisi mahdollisuus päästä tosi halvalla/ilmaiseksi niin olisihan se kokemus. Joka vuosi tähän asti on tullut uusi joulu, kyllä se yksi menisi Australiassakin.

Lähtisitkö näin aikuisena ottamaan laulutunteja?
 
Riippuisi aivan omasta tilanteesta ja kaverin pinteestä. Eli voisin lähteä, jos kaverilla paha hätä ja itse pystyisin lähtemään. Olen kyllä aika haka kehittelemään myös varasuunnitelmia. 😁

Lähtisitkö portaalin kautta toiseen maailmaan, vaikka et yhtään tietäisi millainen maailma siellä on?
 
No en!

Lähtisitkö auttamaan lintujen pesimärengastukseen ? Tiedossa luonnollisesti hyttysiä, kävelyä varusteiden kanssa jne
 
Takaisin
Top