Lähtisitkö tai tekisitkö…

Olen asunut täällä vasta alle 3vuotta, joten en tiedä tarpeeksi opastaakseni muita. Luen kyllä parhaillaan paikallishistoriaa.

Muuttaisitko lapsuudenkotiisi?

Mikähän laskettaisiin lapsuudenkodiksi... Voisin muuttaa sekä siihen asuntoon, jossa asuttiin syntyessäni että siihen, missä asuttiin valtaosa siitä ajasta, kun olin alakoulussa.

Voisitko valmentaa junnujoukkuetta?

No joo periaatteessa kyllä, mutta en osaa mitään lajia niin hyvin, että siitä mitään hyötyä olisi.

Maalaisitko jonkun oman kotisi sisäseinän vihreäksi?

Muokattu viimeksi:
En, värjäsin 10 vuotta aina mustaksi😅 Nyt jo vuosia oma rusehtava maantienharmaa, enkä ajatellut värjätä hiuksia enää koskaan.

Lähtisitkö jonottamaan ilmaista ämpäriä?

En, olen suoraan sanottuna kyllästynyt muumimukeihin. Mulla on niitä joku 10 jo valmiiksi.

Lähtisitkö viikoksi etelään lomalle, jos saisit koko matkan ilmaiseksi sillä ehdolla, että lähtisit kohti lentokenttää tunnin kuluessa?

En ellei lapseni olisi hukassa ja etsisin häntä. En tykkää hautausmaista edes päivällä.

Kävelisitkö yksin keskellä yötä umpimetsässä?

Riippuu siitä paljonko tuo veisi aikaa. 💁🏼‍♀️

Veisitkö hallinto-oikeuteen asti, jos kokisit että verottajan tulkinta sinun verotuksesta olisi mielestäsi väärä?

Kysyisin viisaammilta neuvoa ja jos he suosittelisivat tekemään niin, niin varmaan 🤔

Voisitko alkaa pitämään julkista blogia elämästäsi?

Takaisin