Lähtisitkö tai tekisitkö…

Kyllä sitä voi apupellenä päivän viettää ilahduttamassa sairaita lapsia.

Kirjoittaisitko käsin kirjeen hyvälle ystävällesi ja lähettäisit sen postitse?

Tarvittaessa kyllä, varsinkin jos ei tulisi muuta sitä ilmaiseksi tarjoavaa tahoa vastaan.

Askartelisitko ja lähettäisitkö sukulaisille ja ystäville joulukortit?

Kyllä aina välillä, jos jaksan. Toisinaan mennään sitten valmiskorteilla ja toisinaan en laiskana ole jaksanut lähettää yhtäkään korttia. 😅

Viettäisitkö joulua vain oman perheen kesken?

Todellakin! (Ja ei siis ole tapana varastella autoja, mutta onhan se nyt tärkeämpää yrittää pelastaa henki kun olla varastamatta).

Antaisitko lapsesi voittaa muistipelissä?

Hmph.. Olen miettinyt tätä, että miten tulen tekemään tämän joskus tulevaisuudessa. Luulen, että saatan joskus antaa voittaa, jos pelaa oikeasti hyvin. Eli pääsääntöisesti en. Mieli voi tosin muuttua. 😁

Joisitko maitoa ruuan kanssa?

Kyllä.

(@Pilkki24 minä olen antanut lapsen välillä voittaa, jotta hän edes haluaa pelata. Ei halua, jos minä aina voitan. Nyt keskimmäinen (joka meidän lapsista tykkää peleistä) on alkanut välillä voittaa jo ilman, että annan voittaa. Eli voin useammin jo pelata ihan tosissani. 😄)

Laittaisitko punaherukoita porkkanaraasteeseen?

Mieluummin puolukoita, jos jotain marjoja sinne tulee tarve tunkea eli todennäköisesti en.

Söisitkö mustaamakkaraa ketsupin kanssa?

En tiedä mitä ne on ja oon niin ennakkoluuloinen että en söisi

Lähtisitkö Savonlinnaan kesälomareissulle jos olisi mahdollista käydä kyseisenä kesänä vain 1 kesälomareissu?

Siellä ei ole tuttuja tai sukulaisia ja se on melko kaukana, joten en todennäköisesti menisi pelkästään sinne. Mutta asuntovaunulla voitaisiin siellä piipahtaa osana reissua. Kaunista siellä on, ja Oopperajuhlat.

Neuloisitko/ompelisitko lasten vaatteita markkinoille myyntiin?

Takaisin