Lähtisitkö tai tekisitkö…

Vähän riippuu kartanosta. Jos kunnossa oleva ja asuttu (vaikka ei sillä hetkellä olisi muita yötä), niin voisin mennä. Jos ränsistynyt ja asumaton, niin mielikuvitus tekisi varmaan tepposet, enkä ehkä menisi.

Hyppäisitkö benji-hypyn?
 
Kokemuksenhalu sanoo, että voi vitsi se ois hienoa, mutta jäsenet ei päästäis oven karmeista irti. Eli haluaisin kokea sen, mutta luulen, etten uskaltaisi. 😄

Kävisitkö armeijan, jos olisit 18 v ja perheetön?
 
En (olin menossa tähtäimessäni ura puolustusvoimilla, mutta kokemukset puolustusvoimista jokseenkin sovinistisena työpaikkana saivat siirtämään katseen kokonaan siviilipuolelle)

Jos voisit niin menisitkö ajassa taaksepäin ja tekisit jotain toisin?
 
En (näköjään minulla taas menee ketjut sekaisin kun laitoin tänne tuollaisen valintakysymyksen🤦🏼‍♀️😄)

Kouluttautuisitko yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi?
 
En. Siihen kuljettamiseen liittyy niin paljon muutakin kuin sitä ajamista, josta sinällään nautin.

Lähtisitkö katsomaan nyrkkeilyottelua / kauneuskilpailua eturivin paikalle jossa sinua myös kuvattaisiin suoraan tv-lähetykseen?
 
Voisin laittaa pikkukauppaan, jossa ei tarvitse pitkiä matkoja kävellä. Jalat ei oikein tykkää niistä jos ihan kävellä täytyy.

Lähtisitkö tilanhoitajaksi kesäksi perinnetilalle?
 
En enää, kun esikoinen koulussa ja elämä uudelle paikkakunnalle vakiintunut.

Voisitko ajatella kouluttautuvasi vielä uuteen ammattiin?
 
Todellakin! Ja haaveilenkin siitä, mutta tällä hetkellä talous ei anna periksi.

Kiipeäisitkö pilvenpiirtäjän katolle ulkokautta tikapuita pitkin?
 
Hyvänen aika, en!! Minua lähes huimaa jos kiipeän oman talon katolle tikapuita pitkin ulkokautta. 😄

Laittaisitko kotisi lomasi ajaksi airbnb-vuokraukseen?
 
En. En kykene matkustamaan erittäin vähillä matkatavaroilla.

Lähtisitkö viikon reppureissuun käyttäen vaippaikäisellä vain kestovaippoja?
 
Takaisin
Top