Pilkki24 Seurustelun sensei 28 heinä 2024 #441 Lähtisin (tosin mies olisi parempaa seuraa sellaiseen hommaan) Lähtisitkö lapsesi mukaan virpomaan naapurustoosi?
Lähtisin (tosin mies olisi parempaa seuraa sellaiseen hommaan) Lähtisitkö lapsesi mukaan virpomaan naapurustoosi?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 30 heinä 2024 #442 Jos lapsi haluaisi, niin voisin mennä. Synnyttäisitkö kotona?
Pilkki24 Seurustelun sensei 30 heinä 2024 #443 En! Tekisitkö useampia lapsia, jos ensimmäinen synnytyksesi olisi ollut traumatisoiva kokemus?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 30 heinä 2024 #444 Sanotaan vaikka että en Tekisitkö useampia lapsia jos ensimmäinen olisi erityisen haastava ja vilkas?
Sanotaan vaikka että en Tekisitkö useampia lapsia jos ensimmäinen olisi erityisen haastava ja vilkas?
Pilkki24 Seurustelun sensei 30 heinä 2024 #445 En usko Lähtisitkö yksin risteilylle, jos matkakumppanisi olisi sairastunut?
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 30 heinä 2024 #446 Jos matkat olisi varattu, voisin lähteä (nauttimaan omasta ajasta). Pesisitkö äitisi ikkunat helteellä, jos hän pyytäisi?
Jos matkat olisi varattu, voisin lähteä (nauttimaan omasta ajasta). Pesisitkö äitisi ikkunat helteellä, jos hän pyytäisi?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 30 heinä 2024 #447 Jos olisi ihan pakko, esim muutto, niin pesisin. Muuten en. Jonottaisitko muumimukia 2 tuntia?
Pilkki24 Seurustelun sensei 31 heinä 2024 #448 En todellakaan Jonottaisitko Eiffeltorniin kuusi tuntia kovassa helteessä?
A Aaltokukka Seurustelun sensei Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Helmikuiset 2025 31 heinä 2024 #449 No en, en edes tuntiakaan? Pesusitkö matot painepesurilla nurmikon päällä?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 31 heinä 2024 #451 Ymmärrykseni mukaan kumpikin lähin naapuri (välimatkaa meiltä arviolta toiseen 1,5 ja toiseen 5 km) on myöhäiskeski-ikäinen mies, joten en lähtisi. En ole edes nähnyt kumpaakaan. Lähtisitkö lomalle Ilomantsiin?
Ymmärrykseni mukaan kumpikin lähin naapuri (välimatkaa meiltä arviolta toiseen 1,5 ja toiseen 5 km) on myöhäiskeski-ikäinen mies, joten en lähtisi. En ole edes nähnyt kumpaakaan. Lähtisitkö lomalle Ilomantsiin?
Pilkki24 Seurustelun sensei 31 heinä 2024 #452 Siellä ei varmaan ole mitään? Viikko yksin jossain erämaamökissä kuulostaa luksukselta. Leipoisitko itse kaikki leipäsi?
Siellä ei varmaan ole mitään? Viikko yksin jossain erämaamökissä kuulostaa luksukselta. Leipoisitko itse kaikki leipäsi?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 31 heinä 2024 #453 Erämaamökki vaikka Kaunisjärven rannalla. Ei paha, @Pilkki24 Haluaisin vastata kyllä leipoisin, mutta realistisesti en. käyttäisitkö lapsellasi vain kestovaippoja? (Kysyinköhän minä tän jo joskus..? )
Erämaamökki vaikka Kaunisjärven rannalla. Ei paha, @Pilkki24 Haluaisin vastata kyllä leipoisin, mutta realistisesti en. käyttäisitkö lapsellasi vain kestovaippoja? (Kysyinköhän minä tän jo joskus..? )
Pilkki24 Seurustelun sensei 31 heinä 2024 #454 En käyttäisi Korjaisitko itse autostasi pienen ruostevaurion?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 31 heinä 2024 #455 Itse en osaa, mutta miehen avustuksella voisin korjata. Tekisitkö itse vappusiman?
Pilkki24 Seurustelun sensei 31 heinä 2024 #456 Voisin tehdä (en kyllä ole koskaan tehnyt, kun juon sitä niin vähän) Vaihtaisitko naapurisi kanssa asuntoja/taloja päikseen?
Voisin tehdä (en kyllä ole koskaan tehnyt, kun juon sitä niin vähän) Vaihtaisitko naapurisi kanssa asuntoja/taloja päikseen?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 31 heinä 2024 #457 Voisin vaihtaa jos saisi valita kenen naapurin kanssa tässä kerrostalossa asuntoa vaihtaisin. Isompaan vaihtaisin. Käyttäisitkö siivojaa nykyisessä elämäntilanteessa jos puoliso ehdottaisi?
Voisin vaihtaa jos saisi valita kenen naapurin kanssa tässä kerrostalossa asuntoa vaihtaisin. Isompaan vaihtaisin. Käyttäisitkö siivojaa nykyisessä elämäntilanteessa jos puoliso ehdottaisi?
Pilkki24 Seurustelun sensei 31 heinä 2024 #458 Jos yht äkkiä löytyisi ylimääräistä rahaa niin mielelläni. Menisitkö poimimaan mustikoita shortseissa ja topissa ilman hyönteismyrkkyjä?
Jos yht äkkiä löytyisi ylimääräistä rahaa niin mielelläni. Menisitkö poimimaan mustikoita shortseissa ja topissa ilman hyönteismyrkkyjä?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 31 heinä 2024 #459 En Menisitkö sukelluskurssille?