Pilkki24 Seurustelun sensei 22 kesä 2024 #263 Saattaisin lähteä, mutta toteaisin varmaan jossain vaiheessa ettei kärsivällisyys riitä siihen hommaan Lähtisitkö lomalle Peruun?
Saattaisin lähteä, mutta toteaisin varmaan jossain vaiheessa ettei kärsivällisyys riitä siihen hommaan Lähtisitkö lomalle Peruun?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 22 kesä 2024 #264 Saattaisin lähteä. Mites loma Ilomantsissa, houkuttaako ja lähtisitkö?
Pilkki24 Seurustelun sensei 22 kesä 2024 #265 Ei kyllä varsinaisesti houkuta, mutta jos sieltä joku kiva mökki löytyy järven rannalta niin miksi ei Tekisitkö itsellesi tatuoinnin?
Ei kyllä varsinaisesti houkuta, mutta jos sieltä joku kiva mökki löytyy järven rannalta niin miksi ei Tekisitkö itsellesi tatuoinnin?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 22 kesä 2024 #266 Epäilen, että saisin elää loppuelämäni katuen sitä, joten en. Leikkaisitko omat hiuksesi?
Pilkki24 Seurustelun sensei 22 kesä 2024 #267 Olen joskus leikannut (ei paras idea), mutta enää en mielelläni sitä tee Uisitko haiden seassa?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 kesä 2024 #268 En Uisitko delfiinien kanssa?
Pilkki24 Seurustelun sensei 22 kesä 2024 #269 Voisin uida jossain merialueella, mutta en ehkä altaassa Tatuoisitko lapsesi piirustuksen ihoosi?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 22 kesä 2024 #270 En Ja olen @Pilkki24 leikannut omat hiukseni kerran niin, että jouduin mennä korjailemaan jälkiä kampaajalle Ottaisitko permanentin?
En Ja olen @Pilkki24 leikannut omat hiukseni kerran niin, että jouduin mennä korjailemaan jälkiä kampaajalle Ottaisitko permanentin?
Pilkki24 Seurustelun sensei 22 kesä 2024 #271 VäriSointu sanoi: En Ja olen @Pilkki24 leikannut omat hiukseni kerran niin, että jouduin mennä korjailemaan jälkiä kampaajalle Ottaisitko permanentin? Click to expand... Niin siinä miullekin kävi En ottaisi permanenttia Leikkaisitko hiuksesi kaljuksi?
VäriSointu sanoi: En Ja olen @Pilkki24 leikannut omat hiukseni kerran niin, että jouduin mennä korjailemaan jälkiä kampaajalle Ottaisitko permanentin? Click to expand... Niin siinä miullekin kävi En ottaisi permanenttia Leikkaisitko hiuksesi kaljuksi?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 kesä 2024 #273 En Leikkaisitko sivusiilin?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 kesä 2024 #275 En Pukeutuisitko juhliin paljettimekkoon?
Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 kesä 2024 #277 Kyllä Matkustaisitko alle 3kk ikäisen kanssa ulkomaille lomalle?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 22 kesä 2024 #278 Norjaan, Ruotsiin, tai Viroon autolla ehkä joo, pidemmälle luultavasti en. Menisitkö bussikuskiksi Helsinkiin?
Norjaan, Ruotsiin, tai Viroon autolla ehkä joo, pidemmälle luultavasti en. Menisitkö bussikuskiksi Helsinkiin?
A Aleksandraa Vauhtiin päässyt keskustelija 22 kesä 2024 #280 En, kuulostaa hurjan tylsältä Menisitkö Helsingin tuomiokirkon portaille ruuhka aikaan ja huutaisit niin lujaa kuin pystyisit "rakastan teitä kaikkia"?
En, kuulostaa hurjan tylsältä Menisitkö Helsingin tuomiokirkon portaille ruuhka aikaan ja huutaisit niin lujaa kuin pystyisit "rakastan teitä kaikkia"?