Lähtisitkö tai tekisitkö…

En ikinä 😬 Olen kyllä katsellut joskus oman auton ruosteisia vanteita usean vuoden enkä edes saanut niihin ostettua mitään pölykapseleita koristamaan.

Lähtisitkö uimaan jos uimarannan toisessa laidassa näkyisi yhtenäinen sinilevälautta?
 
Joo, se on vähän niinkuin se pointti, että pakko käydä hurjimmassa. Huomaa tässä kyllä vanhenevansa, eikä sitä niin tee enää mieli. Onneksi tänä kesänä olen raskaana 🫣

Tappaisitko sisällä pörräävän ampiaisen?
 
Takaisin
Top