Lähtisitkö tai tekisitkö…

VäriSointu

Kunnioitettu kommentaattori
Näiden leikkien innoittamana kokeilen tällaista ketjua, jossa kysellään, mihin toiset ovat valmiita. Voi kysyä kaikenlaisia, niin yllytyshulluutta kuin arkista kestävyyttäkin vaativia asioita. Vastata voi kyllä/ei, tekisin/en tekisi tvs., saa halutessaan myös perustella. Sen jälkeen kysyy seuraavalta jonkun toisen tekemisen/asian. Katsotaan, lähteekö muita mukaan. Minä aloitan.

Lähtisitkö kuudeksi tunniksi poimimaan käsin mansikoita?

Muokattu viimeksi:
Lähtisin, tottakai!

Vaan lähtisitkö päiväksi suolle poimimaan hilloja ilman kemiallisia hyttyskarkotteita?

Lähtisin (ja olen ollut, vaikka en ehkä ihan koko päivää)

Menisitkö 3x peräkkäin Linnanmäen pää ylösalaisin menevään laitteeseen?

Menisin, kunhan vain olisin ottanut pahoinvointilääkkeen. Pidän hurjistakin laitteista.

Tekisitkö kerralla koko kodin suursiivouksen?

Tekisin joskus. Haaveilen siitä, mut tällä hetkellä en vatsan takia jaksaisi, ja haluaisin tehdä sen yksin ilman perheen (varsinkaan innokkaan taaperoisen) osallistumista 😅

Tekisitkö itse omin kätösin tapetoinnin kuviollisella tapetilla olohuoneeseen tms. kotona käyville vieraille näkyville seinille?

En tekisi, paitsi jos saisin opetella ensin kunnolla. 😄

Laulaisitko sukujuhlissa soolona jonkun biisin? (Säestys olisi järjestetty)

En laulaisi. 😶‍🌫️ Vaikka olen sen kerran lapsena tehnyt.

Ottaisitko lävistyksen? (Tavallisia korvakoruja ei lasketa.)

En todellakaan! Harva suoritus sopisi minulle yhtä huonosti. 😄

Lähtisitkö reppureissaamaan Intiaan? (Jos perhettä ei tarvitsisi miettiä)

En (moneen muuhun paikkaan voisin kyllä mennä)

Lähtisitkö sokkotreffeille niin, että olisit vain kuullut toisen äänen?

Lähtisin (puolisostani en ollut nähnyt kuvaa, enkä kuullut ääntä, kun näimme ekan kerran)

Ekoille treffeille huoltoaseman kahvilaan?

En lähtisi (niissä on töiden puolesta saanut viettää ihan liikaa aikaa joskus 😅)

Lähtisitkö vuodeksi töihin Huippuvuorille?

Lähtisin! Se maailmankolkka kiinnostaa. 👍

Muuttaisitko 2 vuodeksi New Yorkiin töiden takia (kuvitteellisten tai oikeiden) lasten ollessa 4 ja 2v.?

Takaisin