Lähenevän synnytyksen tunnelmia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IngaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonnih.. täällähän tapahtuu. Hoo varmaan onkin jo ainakin nyyttiä tekemässä ellei ole jo syliin saanut :) ?

Täällä on pöksyt märkinä koko ajan.. en oikein tiedä onko valkovuotoa vai limatulppaa vai voisko olla lapsivettä. Tuskin ehkä tota viimeisintä ainakaa, mut kokoajan tuntuu jotain vuotavan.. inhottavaa. :P ..ja tänään lenkillä tuli ensimmäinen ihan oikeesti tositosi kipee suppari.. oli pakko oikein pysähtyä ja käydä kaksinkerroin. Muuten ollukkii sitte vaan perus menkkajomotusta.. supparit on jäänyt siihen yhteen. Saas nähdä.. ehkäpä tässä joskus jotain oikeesti tapahtuukin [:)]

Noista juustoista sun muista herkuista.. Mä oon kyllä ihan huoletta syöny homejuustoja ja sillai kohtuudella pari palaa graavilohtakin.. ja mädistä en oo ees tienny et on kiellettyjen listalla. Mulle ainakin annettiin ohjeeksi, että suomalaisia pastöroituja homejuustoja/maitotuotteita ylipäätänsäkin voi syödä ihan huoletta.. ei nyt ihan jokapäiväiseen ruokavalioon suositeltu, mutta kohtuudella - ihan niinkun minkä tahansa herkun kanssa :)

ite ostin heti aurajuustopaketin kun pääsin ekaa kertaa kauppaan synnytyksen jälkeen :D ai hitto se on hyvää!

hoo, mun lapsonen syntyi 25h lapsivesien menosta, kerro sit et kuinka kauan sulla meni [:)] tsemppiä synnytykseen hoolle ja muille!!!!

ALKUPERÄINEN: alina

ite ostin heti aurajuustopaketin kun pääsin ekaa kertaa kauppaan synnytyksen jälkeen :D ai hitto se on hyvää!

hoo, mun lapsonen syntyi 25h lapsivesien menosta, kerro sit et kuinka kauan sulla meni [:)] tsemppiä synnytykseen hoolle ja muille!!!!

...niin ja satu, ettei vaan olis lapsivettä? vaikka kaikki eritteet on raskaudessa kyllä mahdollista [:D]

altsu osaa... [:)]

...niin ja satu, ettei vaan olis lapsivettä? vaikka kaikki eritteet on raskaudessa kyllä mahdollista [:D]

ehkäpä annamme altsun sekoilut anteeks [:D]

en mä kyllä usko että lapsivettä olis.. on kuitenkin jo jonkun aikaa vuotanu jotakin, nyt tänään vaan huomattavasti enempi - tai mistä sitä tietty tietää. on tää kyllä tavan arpomista ja pikkareiden tuijottelua nyt loppuvaiheissa [8|] [8D] [:D]

Hoo on taatusti jo tositoimissa, mutta silti täältä vielä myöhäiset tsemppaukset koitokseen. Mulla supistelee kyllä ihan jatkuvasti, mutta tää on tätä, ei siis mitään pitkäkestoista tai todella kipeetä. Oikeestaan vain inhottavan tuntuista, kun vatsa on koko ajan kivikova. Ihan sama missä asennossa on niin supistaa. Nyt raskausviikkoja siis 41+1. Huoh, alkaa kyllä olee aika aika pitkää. Tänään pakkasin myös esikoisen vaatteet valmiiksi, koska hän menee sitten mummulaan synnytyksen ajaksi.
Mulla tuntuu tota lapsivettä olevan tästäkin aika paljon. Vauva kääntyilee vielä kunnolla puolelta toiselle, joten tilaa vatsassa tuntuu olevan. Se lapsiveden määrä on muuten aika yllättävä! en olis uskonut ensimmäisellä kerralla, kuinka paljon sitä tuleekaan kun kalvot puhkaistiin.

Tsemppiä hoolle! Nyt ei voi kauan enää kestää [:)]

Mä oon syönyt homejuustoa koko raskausajan jos se on kypsennettyä. Esim. pizzassa tai pastassa. Mä oon ymmärtänyt, että jos sen ruoan tosiaan kypsentää niin listeria tuhoutuu.. [:)]

Täällä olis huomenna yliaikaiskontrolli HUS:issa ja lauantaina tulee täyteen 42vko:a. Menkkajomottelua ja järkyttävät liitoskivut, mutta ei täälläkään muuta. Alaselkä on kans tosi kipee. Jomottelee jatkuvasti, joten ei oo supistuksia kun ei mee ohi.. Jotenkaan ei jaksais enään kun olo alkaa olla niin loppu [:'(] Tosi kömpelö olokin alkaa olla. Viimeviikolla kaaduin mahan päälle ulkona kun oli jäätä lumen alla, vaikka oli kunnon kengätkin. Säikähdettiin tosi paljon ja käytiin sairaalassakin, mutta kaikki onneks vauvalla hyvin! Mut nyt en uskalla tonne yksin lähteä lenkkeilemään enää. Tosin kamala ilmakin, ettei paljon houkuta [:D]

Oon ollut käsityksessä, että lauantaina käynnistettäisiin kun tulee 42vko:a täyteen, mutta nyt luin jostain, ettei välttämättä käynnistettäiskään vaan ne saattaa vieläkin odottaa??? Kuinkahan kauan? En jaksa enää [:@] Lisäks pelkään että vauva kasvaa tosi isoksi, kun nyt alkaa liikkeet ihan sattumaan. Tuntuu ettei se mahdu enää [:(] Alan huomenna varmaan itkeä siellä jos ne ei viimeistään lauantaina käynnistä!

Voi että, kun näitä teidän juttuja lukee niin alkaa itkettää. Ihanaa, kun kaikilla on niin hirmuisen positiivinen mieli ja jotenkin hirmuisen hellät puheenaiheet. Ihanaa kun melelalla ja sen miehellä menee niin hyvin ja kun koette miehenne olleen tosi suurena tukena.
Hoolla on varmaan jo vauva maailmassa, paljon onnea!

Minä lähden tänään taas kaverin kanssa kahville, josko vauva nyt pian päättäisi syntyä. Ois niin kiva ku veet menis kans [:D] mutta juu, toisaalta tulee ikävä tätä ihanaa raskausaikaa, tämä on ollut kyllä hienointa mitä on saanut elämässään kokoa. Miehellenikin sanoin, että kyllä miehet jääkin paljosta paitsi, kun eivät saa kokea tätä ihanuutta. Mies pohti hetken ja sanoi, etteipä ole ikinä sitä itse noin ajatellu, enemmänkin helpotuksena, mutta kun sen sanon, niin pistää miettimään. ihanaa aikaa kyllä! Ja mieskin on ollut taas niin ihana! Voi että, kun asiat vaan voi olla ihanasti <3

Tein muuten tänään yhden hauskan jekun meidän kissalle. Se kun menee pinnasänkyyn aina kun ei olla kotona. Sillo ku ollaan kotona, niin ei ikinä mene, mutta kun ei olla niin menee. Tiedän sen siitä, kun olen laittanu sellaisen liinan päälle ja kun kissa käy sängyssä, niin liina tietenkin tippuu. No tänään sitten aamulla otin pinniksestä viel patjan ym. pois ja laitoin sinne ison astiallisen vettä, sinnähän nyt hyppää [:D] Ette usko kuinka paljon meidän kissa inhoaa vettä [:D] josko loppuis sen pinniksessä vierailut lyhyeen.

Takaisin