Lääkkeellinen tyhjennys, suoraan uusi raskaus

Kukkanen2019

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2021
Tuossa otsikossa se tulikin, eli alkuraskauden keskeytynyt keskenmeno 7+1josta lääkkeellinen tyhjennys. Vuotoa 8 pvä ja 14. pvänä ovistesti plussa..voiko tuossa olla pieni toivon kipinä vai voiko näyttää plussa ovista virheellisesti. Vikkko ovisplussasta pientä veriviirua ja alavatsasta toispuoleisesti nipistelee..
 
Olitko testannut tyhjennyksen jälkeen ennen tuota plussatestiä. Jos et niin voi myös olla että on vielä raskaushormonia jäljellä. Sekin näkyy ovistestissä. Jos olet saanut jo negan keskenmenon jälkeen, voi olla oikea ovis. :)
 
En ole testannut raskaustestiä..lähinnä kai siksi että toi henkinen puoli ei kestäis nyt nähdä sitä km aiheutunutta plussaa..joten jos raskaus plussa ja ovis plussa voi olla yhtä aikaa päällä niin sit mä luulen et se oli vaan niin lähellä keskeytystä.. Keskenmenoja takana jo useampi ja syykin on selvillä kromosomihäiriöineen.
Ovis oli 3 peräkkäisenä päivänä testaten haalea, vahva plussa ja nega.. ajattelin et josko tuossa alkuraskauden keskenmenossa kroppa lähtis heti normaaliin rytmiin.
No 9.8. On ultra joten siellä nyt sit näkyy jos ei muuta niin se et on tyhjentynyt kokonaan lääkkeillä.
 
En ole testannut raskaustestiä..lähinnä kai siksi että toi henkinen puoli ei kestäis nyt nähdä sitä km aiheutunutta plussaa..joten jos raskaus plussa ja ovis plussa voi olla yhtä aikaa päällä niin sit mä luulen et se oli vaan niin lähellä keskeytystä.. Keskenmenoja takana jo useampi ja syykin on selvillä kromosomihäiriöineen.
Ovis oli 3 peräkkäisenä päivänä testaten haalea, vahva plussa ja nega.. ajattelin et josko tuossa alkuraskauden keskenmenossa kroppa lähtis heti normaaliin rytmiin.
No 9.8. On ultra joten siellä nyt sit näkyy jos ei muuta niin se et on tyhjentynyt kokonaan lääkkeillä.
 
Eiköhän se sitten ollut oikea ovisplussa, kun sitä ennen oli ovistestissä haaleampi. Osan ottoni keskenmenoista. :shy: Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan.
 
Itselläni oli varhainen keskenmeno ja alle viikossa oli raskaushormoni poissa verestä. Kroppa lähti heti ns. käyntiin ja bongasin oviksen.

Kävin vielä keskenmenon jälkitarkastuksessa, jossa minulle kerrottiin että kuukautiset alkavat lähiaikoina. Päättelin tästä, että ei olla raskauduttu uudestaan. Meni kuitenkin viikko ja toinenkin, eikä kuukautisia kuulunut. Plussa sieltä sitten tikkuun tuli, ja sen tuloksena tuossa katsoo Muumeja mun pieni tyttöni.

Eli kyllä, olet varsin hyvin voinut jo bongata oviksen. :)
 
Saas nähdä tänään jälkitarkastus ja jännittää ihan pirusti..kai sitä toivonkipinää elättelee että josko uusi olisi alkanut..
Mutta pääasia olisi että vihreää valoa tulisi uudelle yritykselle edes.
 
Takaisin
Top