Otin yhteyttä puhelimitse työterveyteen koska olen neljä päivää kärsinyt iskiaskivuista molemmissa jaloissa, sekä oikeassa nivusessa on polttavaa kipua. Työni edellyttää paljon seisomista ja kahden kerroksen kulkemista rappusia pitkin, ja mietin olisiko mahdollista saada suositusta edes muutamaksi päiväksi kevennetystä työstä. Lääkäri oli tenttaava ja lähes vihamielisen tuntuinen tivatessaan mitä tarkoitan sillä että olen tehnyt viime päivinä paljon ylitöitä, miksi olen tehnyt ylitöitä ja mikä vuoro huomenna on. Kun kerroin että siinä vuorossa voi muutaman tunnin istua, lääkäri kysyi sarkastisesti: "No eikö se ole kevennettyä?" Kertoi myös että AINA pitäisi ensin jutella esihenkilön kanssa koska lääkärissä käynti aiheuttaa kuluja. Varmisti että kai syön särkylääkettä eikä reagoinut kun vastasin että olen ottanut mutta en nyt loppuraskautta ajatellut niitä syödä.
Lopputulema oli että jos huomenna pahenee olo niin sitten lääkäriin. Tuli vain jotenkin tosi paha mieli kun pitkään puntaroin että kehtaako tästä valittaa, ja tuli olo että olen vain kuluerä jonka pitäisi vetää nappia naamaan ja vetää hampaat irvessä äitiyslomaan asti.
Onko kukaan muu kokenut raskausoireiden vähättelyä?
Lopputulema oli että jos huomenna pahenee olo niin sitten lääkäriin. Tuli vain jotenkin tosi paha mieli kun pitkään puntaroin että kehtaako tästä valittaa, ja tuli olo että olen vain kuluerä jonka pitäisi vetää nappia naamaan ja vetää hampaat irvessä äitiyslomaan asti.
Onko kukaan muu kokenut raskausoireiden vähättelyä?