Kysymyksiä kysymysten perään..

Kyfi6530830

Silmät suurina ihmettelijä
Odotan yksikseni ensimmäistä lasta, ilman isää kuvioissa. Asun pienessä itsemurhayksiössä ja olen työtön, kysyin sosiaalikeskuksessa mitä saisi maksaa yksinhuoltajan vuokra ja sieltä vastattiin 460e?!? Eli sama mitä tälläkin hetkellä, olen saanut raskaustodistuksen ja kysymys on meneekö se näin?
Aloitan työharjoittelun marraskuussa ja toinen kysymys kuuluu olenko velvollinen maksamaan siitä vuokraa ynm, vaikka minulle sanottiin ettei raskaana olevan tuloihin kosketa, jos on asiakas sossuun. Eikö myös joku tuki nouse jos on sen max ajan töissä? Ja stressaavin asia minulle sanottiin että sosiaalikeskus voi auttaa lastentarvikkeiden hankinnassa kun lapsisyntyy? Kuitenkin elää niin tiukasti tälläkin hetkellä että miten sitten hankkii vielä nekin? Ja nuista kyselisin mitä ne sit ovat lapsen syntyessä, kyllä kuitenkin mahdollisimman pian ajattelin töitä etsiä kun sen aika on. Kiitos jo etukäteen vastanneille


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin siis pyrokratia on aina niinko on mutta harkinnan varaista voit hakea lapsen tarvikkeisiin. Kannattaa varata aika ja selvittää, Oot varmaan saanukku aikalailla jo uutta tietoa..?
 
Takaisin
Top