Kysy seuraavalta

3 tai 4, kaksi löytyy jo :)

Jos pitäisi valita jompi kumpi ja toisesta luopua, herkuttelisitko ennemmin makealla vaiko suolaisella?
 
Tekisi mieli vastata makealla, koska suklaa ja jäätelö :p:p:hilarious: mutta vastaan suolaisella koska ehkä ruissipsit on terveellisempiä, edes vähän?

Jos menet leffaan ja valittavana on vain animaatio, toimintaa tai kauhua, mikä menisit katsomaan?
 
Golfia olen joskus opetellut. Silleen oikeasti purjehtimassa en ole käynyt, veneillyt kylläkin ja olen hyvin meripahoinvoiva, joten valitsen golfin vaikkei sekään mun juttuni ollut.

Oletko vuodenaikasisustaja? Eli vaihtuuko esim. verhot, sohvatyynyt, jopa kalusteet/koko sisustus vuodenajan mukaan.
 
Tää on paha, kumpiki kelpaa liianki hyvi mut apua, sanotaan nyt vaikka pizza :grin

Lempikukkasi?
 
Koira :Heartred vaikka kisallakin olen omistanut, enää meille ei vaan voi ottaa kissaa kun mieheni on allerginen :arghh::smiley-angry017

Menisitkö katsomaan balettia vai teatteriin?
 
Söisin laskiaispullia. :D Mutta en kuitenkaan valitsisi sitä, koska pulkkamäki olisi hyvinvoinnilleni parempi vaihtoehto. :)

Tekisitkö rikoksen, jos olisi 100 % varmaa, ettet jäisi kiinni? Rikoksen saa valita itse, eikä tarvitse kertoa, mikä se olisi. :D
 
En. Itsensä kanssa sitä joutuu kuitenkin elämään. Olen lapsesta asti ollut niin umpirehellinen että siitä on ollut jopa haittaa kun en osaa valehdella.

Siitä pääsemme uuteen kysymykseen. Osaatko valehdella? Käytätkö tätä taitoa ?
 
Takaisin
Top