KYSiläsiä?

Sartsi

Luottohahmo langoilla
Kesäkuunmammat 2015
Moi vaan!

Eikö täällä kukaan mee synnyttämään Kysille? Paljon kuulee uutisia raskauksista Savossa, vaan eikö tänne oo sit eksyny kukaan? emoticon
 
Täällä yks joka on kyllä jo synnyttänyt. ;) Saa nähdä millon seuraavan kerran synnyttämään, ehkä jo ensi vuonna. :)
 
Meille jäi todella ihana kokemus. :)
Olin ensin osastolla pari päivää, siellä hoitajat todella mukavia, nuoria pääasiassa ja salissa erittäin mukava nuori kätilö ja mukavia muutkin hoitajat ja lääkäri. :) Että ei mitään moitittavaa. Salista lähdettiin jo kolmen tunnin päästä pojan syntymästä mut ei se meitä haitannu kun päästiin kuitenki samaan huoneeseen kaikki. Oli sillon aika kiire yö siellä. Yleensähän sitä saa olla 5-6h salissa rauhassa lapsen syntymän jälkeen. Samoiten synnyttäneiden osastolla, meillä oli perhehuone niin saatiin omaa rauhaa ja apua saatiin aina kun tarvittiin.Neuvoivat erittäin tarkasti joka asiassa. Ja mukavia hoitajia sielläkin. :)
Että hyvillä mielin voit mennä synnyttämään sinne.
 
Onpa kiva kuulla :)

Oudosti sitä vaan osaa jännittää koko ajan, mistäs sitä tietää millon se lähtö tulee..
Henkilökunnallahan on hirveen iso merkitys, onneks siellä ilmeisesti sitten osataan asiat ja ollaan mukavia :)
 
No se jännitys ei laukee varmaan vasta kun olet salissa. :)

Mut itse hoitoalalla työskentelevänä tiedän että asiakkaita on kohdeltava hyvin, olkoon päivä hyvä tai huono. Joten tähän asiaan kiinnitin varmaan siksi aika paljon huomioo miten mua kohdellaan kun haluan että mua kohdellaan yhtä hyvin kun minä itse omia asiakkaitani. :) Et kyllä siellä homma osataan!
 
Täällä on kans yksi joka on jo kaks kertaa siellä käynny synnyttään..Kyllä on jäänyt positiivinen mieli paikasta ja toivottavasti vuoden lopulla pääsen sinne taas :)
 
No jospa sitä näillä tsempeillä uskaltaa mennä :)

En oo eläissäni ollu sairaalassa ja se osastolla olo jotenkin jännittää ehkä enemmän kuin itse synnytys.. Oon kans hoitoalalla joten tiedän itsekin toisen näkökulman siellä oloon! Pitää vaan ajatella sitä mitä seuraa synnytyksestä eli ehkä muutaman päivän siellä jaksaa tsempata kun saa kotiinviemiseks jotain ihanaa.. =)
 
Itse kävin synnyttämässä 19 päivä huhtikuuta. Ja oli aivan ihania kätilöitä. Jaksoivat tsempata koko ajan, ja toivat koko ajan juomisia kun olin salissa. :) Että erittäin hyvä paikka synnyttää, minullekin jäi todella hyvä kuva paikasta. Mun synnytys kesti huimat 25 tuntia, ja siinä kerkesi kätilöt kyllä vaihtumaan ja kaikki niistä oli tosi mukavia. Että sinne olen menossa vielä tulevaisuudessa synnyttämään uudelleen. ;)
 
Takaisin
Top