Kysely: Tulevan lapsen sukupuoli?

Tulevan lapsen sukupuoli?

  • Tyttö

    Äänet: 24 41.4%
  • Poika

    Äänet: 23 39.7%
  • Emme ota selvää

    Äänet: 8 13.8%
  • Ultrassa ei selvinnyt

    Äänet: 2 3.4%
  • Kaksoset: tyttö ja tyttö

    Äänet: 0 0.0%
  • Kaksoset: tyttö ja poika

    Äänet: 1 1.7%
  • Kaksoset: poika ja poika

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    58
Mä olen ihan tulisilla hiilillä kun saadaan torstaina tietää (toivottavasti) kumpi on tulossa.. :Heartred
 
Eikös aika monella pitäisi alkaa olemaan rakenneultrassa käyty ja sukupuoli ehkä selvillä...? Tai sitten se seikka, että sukupuoli ei selvinnyt, tai että sitä ei halutakaan selvittää...
 
Meillä siis ei selvinny sukupuoli, mut kysynpäs taas 5 viikon päästä et näkyykö kumpi olis?
 
Pitääpä muistaa koneelta klikkailla vastaus kun ei tässä luurin kautta näy. Tyttö ja poika siis meille tulossa :)
 
Oltiin rakenneultrassa torstaina. Meitä oltiin varoitettu tästä lääkäristä jo etukäteen, että hän ei aina sano sukupuolta koska se ei kuulu lääketieteelliseen tutkimukseen. Tutkimuksen loppuvaiheessa kysyin että oliko hän nähnyt sukupuolesta mitään viitteitä. "Ei ollut mitään puhetta sukupuolen katsomisesta joten en sitä katsonut". Jaa kiitti, etsit vaan virtsarakkoa 5min, ei varmaan käynyt ollenkaan mielessä. No ollaan joka tapauksessa menossa uudelleen kahden viikon päästä koska tyypin rakko oli tyhjä. Ehkä silloin sitten...

sori, jos tää mun kommentti ei kuulu tähän ketjuun..
 
^ Kannattaa seuraavalla kerralla vaikka siinä alussa kysäistä, että voisiko kurkata myös sukupuolta...? Mutta juu, ei ne kaikki sitä suostu katsomaan / sanomaan :confused:
Meillä kävi niin, että mahalaukku ei ollut täynnä (se löytyi kyllä mutta ei ollut vissiin niin selkeä pallo kuin jos olisi niellyt kunnolla lapsivettä), mekin mennään tarkistuttamaan vielä se asia.
 
Luulis kyllä, mun mielestä, että nykykmaailmassa se olis aika itsestäänselvyys että kysyisivät edes että saako sanoa/haluaako tietää. Mutta siis tosiasiahan on että se ei siihen tutkimukseen kuulu.:confused:

Martuti, uskon että sua ei varmaan kauheasti haittaa mennä uudelleen tarkistuttamaan ja katsomaan vauvelia. Mua ei ainakaan haittaa mennä uudelleen, jos multa kysyttäis niin kävisin joka päivä :D uskon että teillä on kaikki hyvin vaikka menettekin tarkistukseen, ottavat varman päälle :)
 
^ Joo en mä ole osannut stressiä ottaa, lääkäri sanoi että tuskin mitään ihmeellistä mutta varmuuden vuoksi tsekataan uusiksi, kivahan se on uudelleen mennä. Silloin on rv 26+ jotain, joten tuskin enää mennään yksityiselle 4D-ultraan, vaikka tuo tavallinen 2D-ultra sitten onkin...
Niin ja eiköhän teilläkin kaikki kunnossa, pikkutyyppi on saattanut vaan juur olla pissinyt rakkonsa tyhjäksi :)
 
Käytiin rakenneultrassa rv 19+5 ja siinä ei suostunut avaamaan jalkojaan ollenkaan ja nyt lauantaina yksityisultrassa kun läheiseni on lääkäri, niin koitettiin tsekkailta sukupuolta uudelleen. Ei ollut oikein selkeä kuulemma vieläkään, mutta ehkä tyttö. Kuulemma voidaan käydä 4 viikon päästä uudestaan varmistamassa :)
Olen ollut melkein varma pojasta koko ajan, että pitää asennoitua nyt uudelleen.. :rolleyes:
 
Me käytiin viikolla uusintaultrassa, kun edellisellä kerralla ei saatu tutkittua sydäntä kokonaan. Kaikki oli siis kunnossa ja poika on kuulemma tulossa :)
 
Takaisin
Top