Kuvittelenko vai oisko sittenkin tärpännyt?

Hei!
Lueskelin keskustelun läpi ja huomasin miten monella onkaan ollut tätä epämääräistä oireilua ja silti testi näyttää negaa. Ilmoittaudun joukkoon! Itse olen kieriskellyt kohta kolme viikkoa ihmeellisessä oireista mutta testitikut ja laboratorion testi näyttivät negatiivista.. Tai no vastaukseksi sain labran testistä "alle 1" jonka merkitystä en tiedä mutta sanoivat että näyttäisi etten ole raskaana. Oireita oli ensimmäisenä ilmestynyt pissihätä koko ajan sitten tuli huimaus ja vilunväreet sekä ns. Kuumataallot, ja sitten valvottiin peräkkäisinä viikkoina pari yötä oksentaen,myös himo tonnikalaan tuli ja alkoholista kun kuuli mainittavan tai näki mainoksen niin alkoi heti kuvottamaan. Myös nälkä on koko ajan.

Nyt oireet vähentyneet,enää vain pissahätä vähän väliä sekä nälkä. Menkat ovat vieläkin myöhässä nyt jo kp 39/28. Vieläkin asia vaivaa mieltä mutta olen koittanut ajatella että tämä johtuu vain pillereiden lopetuksesta. Mutta sekaisin tämä pään saa varsinkin kun ensimmäistä toivotaan. Voisivat nuo menkat jo tulla että saisi uuden kierron aluilleen.

Ja isot tsemppi halit kaikille yrittäjille ja jo raskaana oleville :)
 
Takaisin
Top