Kuvia joulukuun vauvoista :)

rock^peijpe

Näppärä viestien naputtelija
tässä olis uus aihe mihin saa laitettuu kuvia, koska mä en ainakaan saa lisättyä kuvia tonne toiseen juttuun. Nyt on helppo tänne lisätä kuvia. :)
olis kiva nähä teijän pikkusia.

Onpa tuo teijän Aatu melkonen jötikkä! :) Ainaki vaikuttaa siltä tuossa kuvassa.

Mä kans eka kertaa nyt kokeilen sit tätä kuvan lisäämistä... 

no ehkä myöhemmin sittenki. tää näköjään kestää ikuisuuden, jotain häikkää yhteydessä...

juu niin on.. tosin tossa kuvassa näyttää jotenki vielä isommalta mitä normaalisti on.. kuva otettu kun aatu on tasan 2kk. :)

Peekay67 voi olla että lataaminen kestää kauemmin mitä isompi kuva on.. ainaki mulla oli niin, siks oon pienentäny kuvaa aika paljon. ;)

meijän 3kk poitsu ja pää hyvin pysyyemoticon

ja tässä ensimmäisiä hymyjä =)

Kokeilenpa minäkin osaanko laittaa kuvaa.

Ihan tuoreita ei nut koneella ole, mutta viikko pari sitten otettuja...

No nythän tämä onnistuu tältäkin tumpelolta eli toinen...

ihanat kuvatukset ja vauveliini rock^peijpellä ja tättärällä...täält puuttuu nappula tykkään xD aina ettii sitä oli kuvia tai pelkästä tekstistä kyse xD

tosi komea poika tättärällä. :)
totta, tollanen tykkää nappi olis hyvä niinko facebookis. ;)

Kiitos, ihania nuo ovat teidänkin pienet... mutta kukapa voisi vauvoja vastustaa.

Ihan pakko laittaa vielä tämä:

Hups tulipa isona... Mutta kun koskaan ei ole kameraa lähellä, kun noita ihanimpia ilmeitä on, niin nappasinpa kerran kuvan kännykällä (ihanaa, kun perin pojalta kamerakännykän, kun sai mummulta ja vaarilta uuden joulu/synttärilahjaksi). Laatu nyt on mitä on ja kaikenlisäksi kuva väärässä asennossakin, mutta olkoon.

Tässä meidän Olivia 6.1.2011 :) Uusimpia kuvia en oo vielä saanu koneelle, mut eiköhän tässä jossain vaiheessa sitten...

:) Kiitos Pajunkissa!
Olivia on äitin ja isin ihonvärin risteytys (on kyllä tosi vaalea isiin verrattuna...). Molemmilla vanhemmilla on tumma tukka, mulla ruskea ja isillä musta. Isiltä on kuitenki saanu noin hurjan paljon tuota tukkaa :). Ja ruskeat silmät on isin (äitillä on siniharmaat). <3 <3

Kokeilempa minäkin lisätä pari kuvaa (kuvanlaatu ei valitettavasti ole paras mahdollinen).

Tässä siis meidän pikkuinen Sara tyttömme, ikää vajaat 3kk.

Kovasti pitää katsella soittorasiaa pöydällä.

Ja vähän hymykuvaakin.

Hauska kuva, Rock^peijpe!
Teilläkö vielä mahdutaan äitiyspakkauslaatikkoon? Vai onko tuo joku muu loota?

JIU ei enää mahuta, tosta on jo hetki kun toi kuva on otettu.. siirsin eilen kuvat vasta kamerasta nii on jo vanha kuva. :) oisko tosta kuvasta illalla otettu laatikko poiski ku kävi vähän ahtaaks. :)

Takaisin