Kuvaketju

Miu88

Päivystävä dosentti
Heinämammat 2014
Tehdääs tämmönen vapaa-aiheinen valokuvaketju, eli kaikenlainen kuvasaaste tervetullutta! Vauvat, koti, perhe, lemmikit, kaikki mahdollinen, näyttäkääs kuvin miten teillä eletään!
 
Heh! Teillä on Miu samanlainen kissakarvinen, kuin meillä. Paitsi et meidän versio on pulskempi :grin Tosin nyt se jäi vauvankotiutumisevakkoretkeltä sit porukoiden kissaksi, kun pääsee siellä kulkemaan ulkona :sad001 Noh, onnellisempi siellä on heti, kun reviiri laajeni. Ja itselle sentään jäi vielä kaksi kissaa :)
 
Hui, mä en oo uskaltanut pitää vauvaa sohvalla ilman et on joku tyyny, en oikeestaan tiedä miksi kun eihän tuo vielä tahallisesti osaa liikkua :grin Jotenkin oon vaan ajatellut, että välillä kun oikein viuhtoo, vääntää ja kääntää, niin saa kyllä itsensä kiepsautettua kyljelleen ja vähän liikuttuakin sivuttaissuunnassa... o_O Mä oon pitänyt vaan lattialla leikkimatollaan, tai sitterissä, tai sit viekussa sohvalla / sängyllä tai niin että tyynyillä on tehty "laidat". Mut ehkä mä oon vähän ylihysteerinen :grin
 
Joo ei meilläkään vauva sohvalla ole ilman jatkuvaa valvontaa, suurimman osan ajastaan viettää kehdossa. Kehdossakin tuo kyllä saa sen verran pyörittyä että liikkuu melkein sen päästä päähän, niin varmaan tippuis sohvalta jos siihen jättäis.
 
^ Juu en mä tarkottanut syyttävästi kirjoittaakaan :)
Meilläkin neiti aina välillä köllöttelee sohvalla jos seurustellaan.
 
Juu ei meilläkään ilman valvontaa ole millään tasolla eli aikuinen aina valvomassa :) Mut tuollai syödessä pari kertaa nyt ollu pöydällä, kun aikuiset molemmin puolin pöytää. Koko ajan katseen alla, niin ei ehdi kiehnuttaa itseään vielä karkuun :) Sit eri, kun oppii kierimään ja muutenkin vauhdikkaammin liikkumaa.
 
Lunastar, näyttääkö vaan vai onko se jotenkin korkeella? Jos on, niin miten ihmeessä sen saa niin, meillä on ehkä 10-15 cm päässä lattiasta? o_O:)
 
^ tuo sitteri tossa alla varmaan ottaa vastaan? Tai sitten on höyhenenkevyt kisu :grin
 
Coco tuo on ostettu käytettynä, joten ihan varma en ole. Mutta siinä on kieputettuna naruja pitkät pätkät, joten ehkä siinä vastaus? Citteri auttaa pikkasen, mutta mahtuu tuollai olemaan kyllä alla eli tuo riippumatto on "sitterin korkeudella" maasta :) Tosin kisukin on kevyt versio (n. 2kg)
 
Niin varmaan noitten narujen kanssa saa pelattua että kuinka paljon se roikkuu?
 
Salaisella puolella on vastaava ketju, niin sinne laitettu. Toki ymmärrettävästi ei kaikki halua sinnekään laittaa :) Mitä luulet, uskallatko laittaa salaiselle puolelle kuvamatskua?
 
Kyllä sitä sinne jonkin kuvan voi laittaakin, tänne ei viitsi kaikkien ihmeteltäväksi laittaa.
 
Joo, samaa mieltä. Muutenkaan en nettiin (face yms.) ole tytön kuvia laittanut, mutta Muksunmaa on ahkerassa käytössä kun lähes kaikki sukulaiset asuu jossain kauempana.
 
Takaisin
Top