Kuunteletko äänikirjoja?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kuunteletteko te äänikirjoja? Millaisissa tilanteissa tavallisesti kuuntelette niitä?

Itse aloin kuunnella niitä imettäessäni yöllä. Se onkin niitä harvoja aikoja kun ei ole häiriötekijöitä (jos vauva syö kaikessa rauhassa). Etuna siinä se että pysyy (todennäköisemmin) hereillä eikä tarvitse pimeässä katsoa puhelimen näyttöä tai nähdä mitään muutakaan.

Vau.fi ja Nextory tarjoaa nyt yhteistyössä 30 päivän ilmaisen kokeilujakson. Lue lisää täältä. :) (Tarjous on voimassa rajoitetun ajan.)
 
Kun pakkailin vuoden vaihteessa ennen muuttoa, lapset olivat todella paljon mummolassa. Siinä hurahdin äänikirjoihin! Vaikka tykkään enemmän lukea perinteisiä kirjoja, väsyneille silmillä äänikirjoja jaksaa paremmin.
 
Erityisesti siivotessa ja ruokaa laittaessa tykkään kuunnella, jos tilanne sen sallii! Myös lenkkeillessä ja salilla joskus kuuntelen kirjaa, joskus musiikkia. Luen kuitenkin mieluummin paperikirjoja, mutta välillä äänikirjat ova kiva piristys.
 
Mä haluaisin kuunnella. Tykkään lukea, mutta lapsiperheessä aika on jotenkin rajallisempaa ja haluan käyttää sen sit muihin hommiin. Sinuhe egyptiläinen oli kyllä todella hyvä kirja, mutta lukeminen kesti ikuisuuden, koska keskittymiskykykin on mulla rajallinen ja aina tuli jotain siihen väliin. :bookworm:
 
Takaisin
Top