Kuumotusta ilmassa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jewell
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jewell

Puuhakas puhuja
Olen 25 v. ja kihlattuni 31 v. Olemme yrittäneet lasta jo reilun vuoden ja lasta ei vaan näy :sad001 Käytin aiemmin nuvaringia ehkäisynä ja lopetin sen käytön 2012 elokuussa mutta tammikuussa 2013 aloimme yrittämään. En ole tikuttanut ovulaatiota ja en ole sata varma että milloin ovuloin tai ovuloinko edes mutta olemme ajoittaneet yhdynnät mahdollisen ovulaation aikaan (harrastamme seksiä n. joka toinen päivä) muttei vain ole tärpännyt. Syön terolut:a epäsäännöllisten kuukautisten takia ja kuukautiset ovat nyt säännölliset ja kierto 28 päivää. Olen ensi perjantaina menossa gynekologille tutkimuksiin, jospa selviäisi mikä on. Joskus vuosi-pari sitten gynekologini suositteli että yritän raskautta ennen kuin täytän 30. Ja haluaisin itsekin olla ensisynnyttäjänä alle 30 vuotiaana. Pelottaa vain kun aika menee ihan älyttömän nopeasti, että jos tässä menee vielä aikaa ennen kuin tärppää niin kohta olenkin jo yli 30 v ja mahdoliisuudet heikkenevät.

Surettaa lukea tai kuulla ihmisistä jotka tulevat vahingossa raskaaksi ja sitten minä joka yritän ja toivon raskautta niin en tule Mutta jospa se tästä :wink

Nyt on pari päivää nännit olleet arat ja kipeät. Ja tänään ollut aika outo heikko ja vähän huono olo. Toivon että olisikin raskaus oireita :) kuukautisten pitäisi alkaa 30.3.

Voi että, ymmärrän niin hyvin tuon tunteen, kun itse haluaisi raskautua ja sitten muut tulevat aivan vahingossa raskaaksi! :( Toivottavasti oireet enteilevät haikaroita ;)

Tiedän tunteen, täällä on ollut yritys päällä nyt noin puolitoista vuotta ja vielä odotellaan. Ja kyllä, tuntuu että joka toinen pariskunta ystäväpiiristä saa vauvoja yrityksellä tai ilman :D itse sitä ihmettelee, että joko kohta pian olisi meidän vuoro? Mutta, eiköhän se sieltä vielä! Varmaan aika tuttu tunne kaikilla vähän pitempään yrittäneillä, tuntuu että kaikki muut kyllä sikiää :)

Nyt on ollut pikku kuumeilua ilmassa kun sunnuntaina tunsin pistävän kivun alavatsalla ja tämän viikon alussa alkoi alamasulla "repäisykivut" ja nippailu, tissit kipeytyivät (ne nyt kyllä kipeytyvät ennen menkkojakin), nenä on tukossa ja olo on kuumeinen, hengästyn suht hyvästä kunnostani huolimatta todella helposti ja voisin nukkua vuorokauden ympäri. Ällöttää ja oksettaa, huimaa ja tänään olen maistanut metallin suussani. Lämpö (vaikka tämä kai aika epävarma indikaattori) on ollut joka ilta koholla noin asteen verran. Aikalailla koko revohka oireita siis :dance008 Jotenkin olen nyt innostunut asiasta kun muutamaan kuukauteen ei ole enää mitään placebo-oireita tuntunut, ja nyt näitä sitten löytyy taas vaikka muille jakaa... Hämää vain taas että kuitenkin tämä puhkeaa vain kunnon kevätlentsuksi ja taas saa pettyä. No, jos ei täti saapuile alkuviikosta niin pääsee testailemaan, wuhuu.

Mutta pidetään lippu korkealla :)

Miulla on noita mahdollisia raskauden oireita ollut jo viikon verran, nännit edelleen arat ja ollut outoja alavatsa nipistelyjä ja kipuiluja, vähän niin kuin menkkojen aikaan mutta olen menkkakivuista kärsinyt viimeeksi vuosia sitten, joten en usko että olisi niistä johtunut, mutta ilmeisesti en raskaana (vieläkään) ole ja oireet johtuvat flunssasta ja alkavista menkoista :sad001

Kävin perjantaina gynekologilla ja ilmeisesti kärsin (jäi vähän epäselväksi gynekologin mumisevan puhetyylin takia mutta ei kuitenkaan mitään vakavaa löytynyt) lievästä munasarjojen monirakkulaoireyhtymästä (vai mikä se oli) ja gyne määräsi terolut:n sijaan clomifen -lääkettä munasolua irrottamaan. Jospa sitten alkaisi tärppäämään :)
Jos ei tän vuoden sisällä ole vieläkään tärpännyt, laitetaan lähete jatkotutkimuksiin.

Onko kellään kokemusta noista clomifen -tableteista?

Takaisin