Jewell
Puuhakas puhuja
Olen 25 v. ja kihlattuni 31 v. Olemme yrittäneet lasta jo reilun vuoden ja lasta ei vaan näy
Käytin aiemmin nuvaringia ehkäisynä ja lopetin sen käytön 2012 elokuussa mutta tammikuussa 2013 aloimme yrittämään. En ole tikuttanut ovulaatiota ja en ole sata varma että milloin ovuloin tai ovuloinko edes mutta olemme ajoittaneet yhdynnät mahdollisen ovulaation aikaan (harrastamme seksiä n. joka toinen päivä) muttei vain ole tärpännyt. Syön terolut:a epäsäännöllisten kuukautisten takia ja kuukautiset ovat nyt säännölliset ja kierto 28 päivää. Olen ensi perjantaina menossa gynekologille tutkimuksiin, jospa selviäisi mikä on. Joskus vuosi-pari sitten gynekologini suositteli että yritän raskautta ennen kuin täytän 30. Ja haluaisin itsekin olla ensisynnyttäjänä alle 30 vuotiaana. Pelottaa vain kun aika menee ihan älyttömän nopeasti, että jos tässä menee vielä aikaa ennen kuin tärppää niin kohta olenkin jo yli 30 v ja mahdoliisuudet heikkenevät.
Surettaa lukea tai kuulla ihmisistä jotka tulevat vahingossa raskaaksi ja sitten minä joka yritän ja toivon raskautta niin en tule Mutta jospa se tästä
Nyt on pari päivää nännit olleet arat ja kipeät. Ja tänään ollut aika outo heikko ja vähän huono olo. Toivon että olisikin raskaus oireita :) kuukautisten pitäisi alkaa 30.3.
Surettaa lukea tai kuulla ihmisistä jotka tulevat vahingossa raskaaksi ja sitten minä joka yritän ja toivon raskautta niin en tule Mutta jospa se tästä
Nyt on pari päivää nännit olleet arat ja kipeät. Ja tänään ollut aika outo heikko ja vähän huono olo. Toivon että olisikin raskaus oireita :) kuukautisten pitäisi alkaa 30.3.
Jotenkin olen nyt innostunut asiasta kun muutamaan kuukauteen ei ole enää mitään placebo-oireita tuntunut, ja nyt näitä sitten löytyy taas vaikka muille jakaa... Hämää vain taas että kuitenkin tämä puhkeaa vain kunnon kevätlentsuksi ja taas saa pettyä. No, jos ei täti saapuile alkuviikosta niin pääsee testailemaan, wuhuu.