Kuumeilijoiden suosikki/inhokki raskaustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MK81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MK81

Näppärä viestien naputtelija
Heipä hei kaikille kuumeilijoille!

Tällä jos jolloin palstalla (valitettavasti) testejä kuluu ja niistä jokaiselle on muodostunut varmasti oma suosikki/inhokki-testi.

Jaetaanko mielipiteitä testeistä?

Oma:
Testi.fi:n sininen liuska on osoittautunut kovassa käytössä parhaaksi, eivät maksa paljoa ja saa mahdollisuuden tulkita viivaa (jos sellaisen joskus edes saisi) EIKÄ siis anna vääriä hälytyksiä.

Inhokki on tuo rfsu:n ruokakaupasta saatava testi -> saa todella haalean kontrolliviivankin. En pidä sen vuoksi luotettavana.

ite käytän noita digitaalisia viikkonäytöllä.[:D]
tullu ihan oikeita tuloksia niistä.

inhokki tuo samainen testi.fi:n liuska.
KM jälkeen,kun hcg arvot oli korkeella, anto negaa.
Noita tuolla oli sillon niin mielenkiinnosta testasin parillakin.
Eli ei anna varmaan valeplussia muttei niitä oikeitakaan.
Mulla oli sillon verikokeella todistetusti sen verran hcg:ta että olis kirkkaasti pitäny
näkyä plussana ihan missä tahansa testissä.

Mulla ei oo koskaan missään testissä viivan viivaa tai haamun haamua ollut (oon aina testaillut milloin milläkin), jokaikinen on ollut ihan puhdas nega, joten siinä mielessä mulla ei oo suosikkia. Toki tuo viikkonäytöllinen digitaalinen clearblue 'tuntuu' luotettavimmalta, sillä varmistaisin jos joskus plussan saisin [8D]

Lisäämpä yhden inhokin:

First signal, näyttää AINA roskisplussan. Siis oman kokemuksen mukaan toki, mutta eipä ole mukavaa jättää sitä työpäivän ajaksi vessanpöydälle ja illalla löytää plussa... ja ihan turhaan.

Takaisin