Vois kai itekin hiukan jälkijunassa aloittaa. Yleensä ovis on mulla kp 15-17 niin tämä on jännittävä kierto siitäkin syystä. Viime kierto oli 26 pvää, yleensä on ollut 27-29 pvää. Ollaan jo hoidoissa niin ei kovin isot plussamahdollisuudet ole.
Kp1-5 
Kp6-9 ei mitään oireita, tai ihan perus paineen tunnetta alavatsalla +tallettelua. Lapsettomuuspolin ensikäynnillä ultrasivat ja sanoivat että ovuloin todnäk oikealta.
Kp10 Kovia sukkapuikkomaisia kipuja oikealla munasarjassa, hyvin aikaisessa ovat nämä kivut +tallettelua
Kp11 oletettu ovulaatio +tallettelua
Dpo1/kp12 ei oireita
Dpo2/kp13 hitonmoinen väsymys, pisti silmään kun alkukierto oli niin energistä
Dpo3/kp14: väsymys jatkuu, tissit turpoaa
Dpo4/kp15: hiukan ovulaatiomaisia vihlaisuja nyt vasemmalla puolella, luulin toiseksi ovulaatioksi, ei vissiin ollut kuitenkaan
Dpo5/kp16: perus luteaalimöyrintää mahassa +finnejä. Saattaa janottaa enemmän tai sitten vaan kuvittelen kun työpaikan ilmastointi on aika kovalla.
Dpo6/kp17: litra tolkulla valkovuotoa!! Rinnat tuntuvat tiiviimmiltä. Seksin jälkeen löydetty miniskidi kirkas verihyytymä, jota toivoin implantaatiovuodoksi mutta kai se voi olla muutakin, on tullut kerran ennenkin ja silloinkin tuli menkat ajoissa.
Dpo7/kp18: Vatsassa hyvin rauhallisia luteaalituntemuksia. Suuta kuivaa hiukan, mutta voi johtua pitsasta (yövuorojen lopetus, pakko herkutella) Väsymys on vähentynyt. Nännit ovat tavallista herkemmät. Valkovuotoa tulee litra tolkulla, orgasmi tuntui vähemmän hyvältä.

Käsien ja naaman iho pirun kuivaa. Muuten olo on loistava. En muista onko tätä valkkarituotantoon panostusta ollut aiemmin.
Dpo8/kp19: Yö meni valvoessa kun rytmi sekaisin yövuorojen jäljiltä. Nännejä vihloi useaan otteeseen ja tuntuivat aina kääntyessä jäävän jonnekin käden alle tms. Suuta kuivasi hirveänä ja ravasin pissalla, mikä voi johtua unettomuuden stressaamisesta ja nännikivun ylianalisoinnista.

Nyt päivällä kuitenkin olo palautunut normaaliksi. Valkovuodon liikatuotanto jatkuu.
Dpo9/kp20: Yöllä taas ihanasti herääminen kello kolme. Oikealla alavatsassa pitkä poltteleva kiputuntemus. Taas yön pimeydessä olin varma että olen raskaana, mutta aamulla normaalimpi olo ja vatsa aavistelee normaalien pms-kramppien alkamista. Vähän flunssainen olo. Nännikipu jatkuu. Nyt illalla taas kiertoon sopivia vatsanipistelyitä hetkittäin
Dpo10/kp21: Heräsin klo 4, nyt oikeasti ottaa päähän. Ei mulla yleensä näin pahasti rytmi sekoile yövuorojen jälkeen! Lyötiin miehen kanssa vetoa heräänkö huomenna klo 5 vai klo 3. Välillä vatsassa tuntuu kuin joku nipistäisi hohtimilla sisältäpäin. Myös tuntuu voimakkaammin siltä että voisi oksentaa, mutta mulla nyt ennenkin ollut kökkö olo kierron loppuvaiheilla.