Kuumeilija: mistä aiheesta haluaisit lukea artikkelin?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Uusperhesatu, 16 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Haluamme palvella Vau.fi-sivuston lukijoita mahdollisimman hyvin, ja koska te kuumeilijat olette yksi suuri käyttäjäryhmämme, tahtoisimme kartoittaa, millaisista aiheista te lukisitte mielellänne lisää.

Mikä olisi sellainen esimerkiksi kuumeiluun tai raskauden yrittämiseen liittyvä aihe, josta juuri sinä haluaisit lukea artikkelin?
  2. Rauha80 Tuttu foorumilla

Raskaus ja imetys. Mitkä asiat imetyksessä jarruttaa uutta raskautta alkamasta ja miten imetys ja raskaus sopii yhteen. Eikä sitten mitään liirumlaarumia siitä miten kierto voi kulkea jo piankin synnytyksen jälkeen, kyllä nämä jutut jo tiedetään, vaan faktaa tiskiin esim. hormonipitoisuuksista ja niiden vaikutuksista.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  3. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Haluaisin enemmän tietää aamulämpöjen mittauksesta ja lisäravinteiden käytöstä yrittäessä vauvaa niiku Myo-inositol, greippimehu, venhänalkioöljy, gelee Royale, omenaviinietikka, vadelmanlehtitee
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Pingu94 Peruskäyttäjä

Oisi kiva saada oikeaa tietoa siitä miten oviksen voi huomata paitsi testillä. Siis nää limat, lämmöt, nippailut jne. Mulla ainakin on limoja useemman päivän ajan niin missä kohtaa se ovis siinä on.
  5. Dissoäiti Aloittelija

Siitä miten stressi, ahdistus ja muu sellainen vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja sitten raskaana vauvaan.
  6. Hems78 Peruskäyttäjä

Varmaan siitä lapsen yrittämisestä mahdollisia haasteita mitä voi tulla eteen :angel1
  7. merps Aloittelija

Lisäravinteet, kikat jne, mutta siitä näkökulmasta, onko niiden taustalla mitään tieteellistä näyttöä.
  8. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Tästä aiheesta saattaa olla artikkeli tuloillaan, jahka hyvä asiantuntija löytyy. :)

Kiitos kaikille kommentoijille - pyrimme toteuttamaan toiveita parhaamme mukaan. :)
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu