Kuukautiset synnytyksen jälkeen?

cupcake

Puuhakas puhuja
Ongelmani on tämä.. Synnytyksestä on aikaa puoli vuotta. Minulla on ollut kolmet menkat, ja noiden aikaiset kierrot ovat olleet kaikkea 28-40pv väliltä. Nyt on kuitenkin mennyt reippaasti yli 50 kiertopäivää, eikä menkkoja kuulu eikä näy?

Olen tehnyt raskaustestin joskus kp 40 paikkeilla, negatiivinen. Alamahaani juilii välillä kovinkin menkkamaisesti, alaselkää jomottelee ja kiukkuinen ja ärtyisä ollut jo monen monta päivää, viikkoakin. :D Onko täällä kenelläkään muulla mennyt näin, et ensin kuukautiset tulee ihan suht normaalisti synnytyksen jälkeen, ja sit jäävätkin pidemmälle tauolle?! Tiedän kyllä sen, et näin alussa kierrot voi olla tosi epäsäännöllisiä, mut pitäiskö tässä alkaa suunnittelemaan yhteydenottoa lääkäriin tms...?
 
Mulla ekat menkat tuli viisi kuukautta synnytyksen jälkeen, tosin täysimetin babya puolivuotiaaksi asti. Sen jälkeen meni yli 40 päivää ennenkuin toiset ilmestyi, nyt odotellaan millonhan ne kolmannet saapuukaan. :D Mulla ei tosin ole mitään tuollaisia oireita, joten en osaa sanoa. Jos raskaustesti on negatiivinen niin lähtisin veikkaamaan että keho on vaan yhä edelleen vähän hämillään, mutta ehkä täältä löytyy joku jolla on ollut samanlaisia pulmia ja osaa auttaa paremmin kuin minä. :)
 
Takaisin
Top